نتیجه آخرین تست کرونای ترامپ اعلام شد

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران : رئیس جمهوری آمریکا گفت، دیگر به ویروس کووید-19 مبتلا نیست و خطری درباره انتقال این ویروس محسوب نمی شود.

نتیجه آخرین تست کرونای ترامپ اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا: به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز، یکشنبه در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز گفت: آزمایش ها نشان دادند که می توانم به کمپین انتخاباتی بازگردم بدون این که خطری برای دیگران وجود داشته باشد.

این در حالی است که او برای ازسرگیری کمپین انتخاباتی اش از فردا آماده می شود تا بار دیگر به تجمعات بزرگ و میتینگ ها بازشود.

در این راستا پزشک ویژه رئیس جمهوری آمریکا شنبه شب گفت که ترامپ از مرحله سرایت دهندگی ویروس خارج شده و می تواند به برنامه عادی کاری خود بازشود اما این در حالیست که کاخ سفید هنوز نتیجه تازه ترین تست کرونای ترامپ را منتشر نکرده است.

ترامپ به فاکس نیوز گفت: من از بالاترین آزمایش و بالاترین معیارها عبور کردم و الان در بهترین شرایط هستم. من از مصونیت در برابر بیماری برخوردارم و می توانم به بیرون بروم.

دونالد ترامپ شنبه نیز برای هوادارانش که در محوطه روبروی کاخ سفید حاضر شده بودند، سخنرانی کرد و گفت آماده بازگشت به سفرها و میتینگ های انتخاباتی است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1187

به "نتیجه آخرین تست کرونای ترامپ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه آخرین تست کرونای ترامپ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید