تور ترکیه: نرخ بلیت های ترکیه، دلاری است یا ریالی؟

به گزارش مجله تار و سه تار، یک مقام مسئول گفت: طبق توافق دو طرف در هفته باید 200 پرواز به ترکیه صورت گیرد و قیمت بلیت های این راستا هم براساس ریالی حساب می گردد، اما قیمت هتل و سایر موارد برحسب دلار صورت می گیرد.

تور ترکیه: نرخ بلیت های ترکیه، دلاری است یا ریالی؟

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

حرمت الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری در گفت وگو با خبرنگاران ، گفت: مسافرانی که از کشورهای دیگر وارد ایران می شوند علاوه بر داشتن کارت واکسن باید تست منفی PCR ساعت قبل از پرواز داشته باشند.

رفیعی گفت: مرز هوایی تمامی شهر های استانبول و آنتالیا باز بوده و بسیاری از مسافرانی که به این کشور سفر می نمایند به وسیله تور ترکیه بوده است. بیش از یک سال است که ترکیه مرز هوایی خود را برای گردشگری باز گذاشته است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری از طبق توافق دو کشور برای انجام 100 پرواز در هفته به وسیله ایرلاین خارجی و 100 پرواز به وسیله ایرلاین های داخلی اطلاع داد. در حال حاضر تعدادی از آژانس های مسافرتی به علت شیوع ویروس کرونا و نبود مسافر بیش از 10 میلیارد تومان زیان دیده اند و کسی در این بخش جوابگوی زیان آن ها نبوده است.

طبق گفته این مقام مسئول قیمت بلیت های جهت ایران-ترکیه ریالی محاسبه می گردد، اما قیمت هتل و سایر موارد برحسب دلار صورت می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1912

به "تور ترکیه: نرخ بلیت های ترکیه، دلاری است یا ریالی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: نرخ بلیت های ترکیه، دلاری است یا ریالی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید