نمایندگان آنچه در توان دارند برای خدمت به مردم بکار گرفته اند

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، گفتگوی بی واسطه جوانان و مسئولان استان قزوین شنبه شب با حضور تشکلهای مردمی، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیرکل ورزش و جوانان در استانداری قزوین برگزار گردید.

نمایندگان آنچه در توان دارند برای خدمت به مردم بکار گرفته اند

بهمن طاهرخانی در این نشست گفت: برگزاری این جلسات به صورت مستمر بسیار لازم است زیرا مصاحبه درک از همدیگر را نشان می دهد که در راستای حذف همدیگر حرکت نکنیم.

وی بیان نمود: مصاحبه و تصارب اندیشه موجب تعالی است و باید یاد بگیریم تا مخالف خود را تحمل کنیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ملت با هویتی هستیم و با داشتن فرهنگ غنی می توانیم کارهای مهمی را انجام دهیم و با استفاده از دیدگاه جوانان به نتایج خوبی برسیم.

وی بیان نمود: جوانان بدانند شاید نمایندگان ما از همه کشورها بیشتر کار می نمایند و هیچ زمان تعیین و تعطیلی نداریم اما همچنان مسائل باقیست.

طاهرخانی توضیح داد: آنچه در توان داریم صادقانه به خدمت گرفته ایم تا کارها زمین نماند اما برخی کارها مانند بودجه در اختیار ما نیست و مردم از ما گلایه دارند.

وی اظهارداشت: بزرگترین صندوق کشمش کشور و شهرک گلخانه ای در استان ایجاد شده که با 500 میلیارد تومان سرمایه می تواند در آینده برای 60 هزار نفر شغل ایجاد کند و این کار نباید نادیده گرفته گردد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: دریافت مجوز منطقه اقتصادی از کارهای ارزشمندی است که آینده استان را متحول می نماید و برای اشتغال جوانان تاثیرگذار است و حضور نمایندگان استان در کمیسیون های تاثیرگذاری مانند قضایی و صنایع و اصل 90 بیانگر توانمندی آنهاست.

وی گفت: در تصمیم گیری های حساس از استان ما نماینده انتخاب شد اما سخن شما را درک می کنیم و منکر حقانیت شما و مسائل موجود نیستیم و باور داریم اگر شما جوانان در کنار ما نباشید کاری پیش نمی رود و قدرت نظام به جوانان است.

در ادامه تعدادی از جوانان دغدغه و مسائل خود را با مسئولان درمیان گذاشتند و خواهان توجه به آنها شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 75

به "نمایندگان آنچه در توان دارند برای خدمت به مردم بکار گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان آنچه در توان دارند برای خدمت به مردم بکار گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید