هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرگزاری خبرنگاران- برگزیدگان هفتمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، ویژه فصل تابستان 1400 معرفی شدند.

هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون، این مهرواره با موضوع های آب و تابستان و سایه ها متناسب با فصل تابستان انتخاب شده بود تا اعضای علاقه مند و خلاق انجمن، زیبایی ها و ابعاد مختلف این فصل را به تصویر بکشند.

بر همین اساس از میان هزار و 700 اثر رسیده به دبیرخانه پس از دو مرحله انتخاب و داوری 350 عکس به مرحله نهایی داوری راه یافت.

هیأت داوران این مرحله متشکل از بهنام زُهری سامیان گرافیست، عکاس و کارشناس واحد عکس کانون پرورش فکری، معصومه آقایی عکاس و مربی فرهنگی مرکز دماوند کانون استان تهران و مامک یحیی پور رئیس گروه هنر های تجسمی و کارشناس انجمن عکاسان نوجوان کانون، در چهار گروه سنی 12+، 15+ و 19 تا 22 سال (اعضای ارشد) و بزرگسال (مربیان و کارشناسان کانون) 20 اثر به عنوان برگزیده و 21 اثر را شایسته تقدیر دانستند.

بعلاوه در بخش مجموعه عکس، یک مجموعه عکس را شایسته تقدیر و حدود 160 اثر را راه یافته به نمایشگاه اعلام کردند.

مهرواره فصلی عکس با هدف تقویت و پرورش مهارت خوب تماشا، دوباره تماشا و توجه به پدیده های محیط پیرامون، توجه و دقت به زیبایی های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان ها و شهر ها و ثبت نگاه روشن و صادقانه نوجوانان عکاس نسبت به آداب و رسوم و آیین های ملی و مذهبی برگزار گردید.

تناسب اثر با موضوع مهرواره، نگاه خلاق و نو عکاس به موضوع، تناسب اثر با گروه سنی عکاس و کیفیت ارائه آثار، از جمله معیار های داوری این مهرواره بود.

لازم به ذکر است عکس های برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره در بخش نمایشگاه مجازی سایت kpf.ir در معرض دید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1808

به "هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون برگزیدگان خود را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین مهرواره فصلی عکس کانون برگزیدگان خود را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید