واکنش مدیر جابجایی سازمان لیگ به صحبت های فتحی

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیر کمیته جابجایی سازمان لیگ به صحبت های مدیرعامل سابق باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

واکنش مدیر جابجایی سازمان لیگ به صحبت های فتحی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امیر حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شد قرارداد بعضی از اعضای باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لو رفته است. ایشان همچنین ادعا می نمایند زمانی که دیگر مدیرعامل نبودند و عضو هیات مدیره بوده متوجه این مساله شده است. سوال مهم اینجاست که جناب فتحی مدیرعامل سابق باشگاه چرا در همان زمان که مسئولیت در باشگاه استقلال داشتند این مساله را بیان نکردند و اکنون بعد از گذشت چندین ماه یکباره یادشان آمد که انگشت اتهام را به سوی سازمان لیگ نشانه بروند؟!که این خودش جای سوال است.

وی ادامه داد: از سویی دیگر در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد همه باشگاه ها، بازیکنان، مربیان موجود است و در این سال ها هیچ فردی مدعی نشده که قراردادها از سوی سازمان لیگ فوتبال لو رفته است ولی ظاهرا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال برای اینکه فرافکنی کند خیلی راحت و بدون ارایه هیچ گونه سندی به سازمان لیگ اتهام می زند.

مدیر جابجایی سازمان لیگ توضیح داد: این اظهارات غیرمسئولانه قابلیت پیگیرد قضایی دارد و سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را برای خود قائل است که در محاکم قضایی از خود دفاع کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1013

به "واکنش مدیر جابجایی سازمان لیگ به صحبت های فتحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر جابجایی سازمان لیگ به صحبت های فتحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید