پژمان نوری و مازیار زارع؛ مالکان جدید ملوان

به گزارش مجله تار و سه تار، پژمان نوری و مازیار زارع پس از جلسه فوق العاده ای که در فرمانداری انزلی برگزار گردید، مالکیت باشگاه ملوان را بر عهده گرفتند.

پژمان نوری و مازیار زارع؛ مالکان جدید ملوان

به گزارش ایسنا، در جلسه فوق العاده ای که امروز (شنبه 16 شهریور) در فرمانداری انزلی با حضور فرماندار انزلی، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، رییس اداره ورزش و جوانان گیلان، رییس هیات فوتبال گیلان و جمعی از مسوولان شهرستان انزلی و پیشکسوتان این تیم برگزار گشت، پژمان نوری و مازیار زارع پس از جلسات متمادی در نهایت پیروز شدند مالکیت باشگاه ملوان را طبق شروطی که در قراردادشان قید شده، بر عهده بگیرند.

پیش از این محسن میرابی مالک باشگاه ملوان بندرانزلی بود.

پس از بلاتکلیفی باشگاه ملوان در فصل جابجایی لیگ یک، محسن میرابی، با قبول کردن شروطی، مالکیت باشگاه ملوان را بر عهده گرفت و علی لطیفی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد اما فقط پس از گذشت دو هفته از رقابت های لیگ یک، علی لطیفی از سمت خود به عنوان سرمربی برکنار شد.

در ادامه پژمان نوری و مازیار زارع که به دنبال مالکیت باشگاه بودند، با انجام نشدن شروطی که میرابی قرار بود آن را انجام دهد در نهایت توانستند با انجام مذاکرات لازم و قبول شروط تعیین شده، مالکیت ملوان را بر عهده بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 305

به "پژمان نوری و مازیار زارع؛ مالکان جدید ملوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان نوری و مازیار زارع؛ مالکان جدید ملوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید