پیش بینی بورس 15 تیر ، نمادهای کوچک فرایند بازار را تغییر می دهند

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام در سومین روز معاملاتی هفته جاری با بازدهی مثبت توانست به کار خود سرانجام دهد. امروز شاهد فرایند مثبت در گروه هایی بودیم در هفته های گذشته تحرکات رضایت بخشی را نداشتند.

پیش بینی بورس 15 تیر ، نمادهای کوچک فرایند بازار را تغییر می دهند

بسیاری از کارشناسان معتقدند گزارشات اقتصادی شرکت های پالایشی می تواند فرایند کلی این نمادها و به طور کلی بازار را تغییر دهند. در روزهای گذشته خبر افزایش سرمایه شستا و تایید شدن آن تاثیر مثبتی بر روی بازار گذاشته است اما امروز شستا به اسم یکی از بزرگترین نمادهای بازار سرمایه با فرایند و تاثیری منفی به کار خود انتها داد.

میترا تاتاری، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه امروز در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: تقاضا در بازار امروز بر خلاف چند روز گذشته بالا بود. اما باید توجه داشت که بسیاری از سهامدارانی که با شکل گیری جو مثبت در بازار اقدام به خرید می نمایند باید صبر نمایند زیرا بازار در حال حاضر بازار در شرایط نوسانی قرار گرفته است و می توانند یک سهم را در قیمت های بهتری هم خریداری نمایند. به عبارت دیگر با رفتار هیجانی در شرایط فعلی دست به خرید سهم نزنند.

تاتاری می گوید: تعداد صف های خرید در بازار امروز رو به افزایش بود و در انتها بازار 124 نماد در صف خرید در مقابل 113 نماد در صف فروش قرار گرفته بودند. این موارد نشان می دهد سهم هایی که در ماه های گذشته از فرایند آنها ناامید شده بودیم در حال حاضر توانستند معاملات خوبی را رقم بزنند.

این کارشناس بازار همچین گفت: امروز شاهد فرایند مثبت و صعودی گروه سیمانی ها بودبم و گروه های دیگری مثل قندی ها امروز توانستند معاملات خوبی را به ثبت برسانند. به نظر می رسد در روزهای آینده بازار با تحرکات نمادهای کوچک حرکت کند.

تاتاری تاکید نمود: سرمایه گذاران باید دقت نمایند که نمادهایی که به اسم مثال حدودا 60 درصد اصلاح را به ثبت رساندند نمی توانند سقف قیمتی خودشان را بزنند و باید قبل از ورود به چنین نمادهایی تحلیل درستی را انجام دهند.

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1645

به "پیش بینی بورس 15 تیر ، نمادهای کوچک فرایند بازار را تغییر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس 15 تیر ، نمادهای کوچک فرایند بازار را تغییر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید