چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی، مسائل آپارتمان نشینی در تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمد

به گزارش مجله تار و سه تار، کارگردان نمایش بازی و کودک در چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی گفت: مسائل آپارتمان نشینی و نبود مکان و فضای ورزشی در آپارتمان ها برای بچه ها به نمایش درآمد.

چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی، مسائل آپارتمان نشینی در تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مریم مهدی پور کارگردان و بازیگر نمایش بازی و کودک در چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در گفت وگو با خبرگار خبرنگاران در مریوان، گفت: این جشنواره با کیفیت بالایی برگزار گردید و هیچ نقدی بر آن جایز نیست.

وی اضافه کرد: بنده با یک نمایش وارد این جشنواره شده ام و نمایش بازی و کودک سال جاری برای نخستین بار در بخش مسابقات جشنواره داوری می شود.

این کارگردان حاضر در چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان توضیح داد: این نمایش داستان چند کودکی است که برای بازی کردن به دنبال یک فضای مناسب می گردند اما هر بار به دلایلی نمی توانند این مکان را بیابند و در نتیجه این بچه ها برای سرگرمی خود و اوقات فراغت رو به بازی های مخرب رایانه ای می آورند.

وی گفت: در این نمایش سعی بر این شد که مسائل آپارتمان نشینی و نبود مکان و فضای ورزشی در آپارتمان ها برای بچه ها اجرا شود.

مهدی پور با ذکر اینکه از چهار دوره قبلی در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شرکت نموده است، اعلام کرد: تئاتر خیابانی یکی از مهم ترین هنرهای عصر حاضر و می تواند تلنگری برای مردم و مسئولان باشد و باعث غنی شدن فرهنگ جامعه شود.

وی اظهار کرد: جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان سال به سال از لحاظ تبلیغات و کیفیت نمایش های راه یافته بهتر می شود و امید است که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر این جشنواره باشیم.

این کارگردان حاضر در چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: هیچ نقدی بر این جشنواره وارد نیست اما امید است که در آینده و در سال های آینده هیئت اجرایی این جشنواره میزان گرمی و یا سردی هوا را در زمان بندی اجراها در نظر بگیرند.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 787

به "چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی، مسائل آپارتمان نشینی در تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی، مسائل آپارتمان نشینی در تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید