کامبک سایپا در حساسترین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیال زنان امروز پنجشنبه 20 آبان ماه از ساعت 16 با برگزاری پنج ملاقات پیگیری شد.

کامبک سایپا در حساسترین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان

در حساس ترین بازی هفته، دو تیم سایپا تهران و باریج اسانس کاشان از ساعت 16 در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود سایپا تمام شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم باریج اسانس در ست چهارم در آستانه پیروزی قرار داشت اما در نهایت برد را با باخت عوض کرد.

نارنجی پوشان با ترکیب مهدیه خواجه کلایی، هانیه محتشمی پور، شبنم علی خانی، مهسا صابری، غزاله نجاتی پوران زارع و نگار کیانی و با راهنمایی مریم هاشمی بازی را شروع کردند. در طرف دیگر نیز سبزپوشان باریج اسانس کاشان با ترکیب آیتک سلامت، مونا آشفته، زویا خالقی، زهرا ملکی، مهسا کدخدا، الهام فلاح، هاله متقیان و با راهنمایی فاطمه شعبان خمسه گام در بازی گذاشتند.

دو تیم در ست نخست، بازی به نسبت پایاپای و برابری داشتند و تیم سایپا درحالی که چند امتیاز از حریف خود عقب بود در نهایت توانست با جبران امتیازات از دست رفته با نتیجه 26 بر 24 پیروز ست نخست گردد.

در ست دوم اما شرایط متفاوت بود و شاگردان شعبان خمسه در تیم باریج اسانس از همان ابتدا اختلاف امتیاز خوبی را در بازی ایجاد کردند و با اختلاف زیاد این ست را به سود خود به انتها بردند. آیتک سلامت با درخشش و عملکرد عالی نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

در ست سوم نیز شاگردان خمسه با عملکرد خوب در دفاع و نیز اشتباهات نارنجی پوشان با فزونی 25 بر 21 زمین را ترک کردند.

در ست چهارم بازی، درحالی که نارنجی پوشان با نتیجه 15 بر 9 از حریف خود عقب بودند اما شاگردان هاشمی با عملکرد بهتر در دفاع و نیز نمایش خوب پوران زارع پیروز شدند اختلاف امتیازات خود را رفته رفته کاهش دهند و درنهایت در جدالی نفس گیر این ست را با نتیجه 27 بر 25 به سود خود به انتها برسانند تا کار به ست پنجم کشیده گردد.

در ست پنجم بازیکنان با تجربه سایپا درخشش خوبی داشتند و پیروز این ست و بازی شدند تا طعم تلخ شکست را با پیروزی تغییر دهند و همچنان بدون شکست در صدر جدول باقی بمانند و نخستین شکست باریج را رقم زدند.

نتایج ست شماری:

ست نخست: 26 بر 24 به سود سایپا تهران

ست دوم: 25 بر 19 به سود باریج اسانس کاشان

ست سوم: 25 بر 21 به سود باریج اسانس کاشان

ست چهارم: 27 بر 25 به سود سایپا تهران

ست پنجم: 15 بر 13 به سود سایپا تهران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1815

به "کامبک سایپا در حساسترین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبک سایپا در حساسترین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید