کتاب منادیان وحدت در کردستان رونمایی شد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، کتابی با عنوان منادیان وحدت امروز چهارشنبه در حاشیه ششمین همایش سراسری منادیان وحدت با عنوان سفیرمهربانی توسط معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از عالمان دینی کشورهای تانزانیا، ساحل عاج و موریتانی رونمایی شد.

کتاب منادیان وحدت در کردستان رونمایی شد

کتاب منادیان وحدت شامل مجموعه مقالات برگزیده سومین همایش سراسری منادیان وحدت است که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گردآوری شده است.

این کتاب تیراژ 2 هزار جلد توسط انتشارات بیان روشن به چاپ رسیده است.

مقالاتی که در این کتاب آورده شده است شامل تبیین الگوی دولت نبوی در انسجام سیاسی جوامع چند فرهنگی مقاله امان الله شفایی، وحدت، زمینه ساز حکومت الهی مقاله تولای روح الله، ماهیت ایدئولوژیک و فرهنگی انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر بیداری اسلامی مقاله محمد ابوالفتحی، وحدت اسلامیجهان در سایه یکتاب خدا و سنت رسول الله مقاله سید بهاالدین حسینی است.

انقلاب اسلامی ایران طلیعه بیداری اسلامی در جهان مقاله محمد اسماعیل زاده، راهبردهای پیامبر اکرم (ص) در تحقق وحدت اسلامی مقاله محمد علی فکوری، امام خمینی(ره) اتحاد ملی و انسجام اسلامی مقاله مریم بیگ محمدی و اختر سلطانی، مبانی و راهکارهای وحدت از نگاه امام صادق(ع) مقاله مریم بیگ محمدی و اختر سلطانی از دیگر مقالات منتشر شده در این کتاب است.

از دیگر مقالات چاپ شده در این کتاب می توان به راهبردهای پیامبر اعظم در تحقق وحدت و انسجام اسلامی مقاله فاطمه سهرابی، اتحاد ملی و انسجام اسلامی و راهکارها در اندیشه امام خمینی مقاله موسی الرضا حیدری، بررسی راهبردهای وحدت اسلامی درسیره رسول خدا مقاله آیت قبادی و راهبردهای پیامبر اعظم در تحقق وحدت و انسجام اسلامی مقاله سید رضا شاکرمی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 891

به "کتاب منادیان وحدت در کردستان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب منادیان وحدت در کردستان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید