کرونا بهار 1400 از بین می رود؟

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران : سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: اگر مردم همکاری خود را برای رعایت پروتکل ها ادامه دهند و بتوانیم در ادامه پاییز و زمستان پیش رو ویروس را کنترل کنیم، می توانیم بهار آینده با تامین واکسن کرونا این بیماری را ریشه کن کنیم.

کرونا بهار 1400 از بین می رود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مهرداد بابایی، با اشاره به آخرین شرایط شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر 823 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که در مقایسه با هفته گذشته حدود 80 نفر کمتر شده است.

وی ادامه داد: هر چند انتظار نداشتیم که رعایت پروتکل ها به این سرعت بر کاهش تعداد بستری های بیمارستان ها تاثیر داشته باشد ولی به نظر می رسد اعمال محدودیت ها و همکاری بیش از 90 درصد شهروندان البرزی در اجرای طرح جامع مقابله با کرونا نتیجه بخش بوده است.

وی اضافه نمود: این اتفاق نباید باعث گردد مردم مجددا نسبت به از سرگیری جریانان عادی زندگی خود اقدام نمایند بلکه باید با رعایت بیش از پیش موارد توصیه شده همچون عدم حضور در مکان های عمومی و جمع های خانوادگی، استفاده از ماسک از خانه تا خانه و رعایت بهداشت دست، زمینه کنترل بیشتر ویروس کرونا را فراهم نمایند.

بابایی افزود: با توجه به افزایش برودت هوا احتمال شیوع ویروس بالا می رود به همین دلیل از شهروندان درخواست می گردد در رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز شرح داد: به نظر می رسد اگر مردم همکاری خود را برای رعایت پروتکل ها ادامه دهند و بتوانیم در ادامه پاییز و زمستان پیش رو ویروس را کنترل کنیم، بهار آینده با تامین واکسن کرونا این بیماری را ریشه کن کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1276

به "کرونا بهار 1400 از بین می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بهار 1400 از بین می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید