کشف سرقت 20 میلیاردی از منازل مسکونی پایتخت

به گزارش مجله تار و سه تار، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار و کشف پنج فقره سرقت منزل به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

کشف سرقت 20 میلیاردی از منازل مسکونی پایتخت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی اظهارکرد: 24 بهمن ماه سال گذشته پرونده ای از کلانتری 190 مجیدیه با موضوع سرقت منزل و دستگیری یکی از متهمان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی اضافه نمود: پس از ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم پلیس آگاهی پی جویی پرونده در دستور کار قرار گرفت و با دعوت از شاکی وی اظهارکرد متهم به همراه دو تن از همدستانش در زمانی که در منزل حضور نداشتم، وارد ساختمان شد و با تخریب توپی در ورودی قصد ورود به منزل را داشت که در همین حین وارد منزل شدم و سارقان به محض دیدنم از محل متواری شدند و پس از تعقیب آنها در نهایت یکی از سارقان دستگیر شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در استعلام اجرا شده، مشخص شد که متهم سابقه دار است، شرح داد: متهم در تحقیقات تکمیلی به پنج فقره سرقت منزل با همکاری دو تن از همدستانش به نام های وحید و کوروش در چند ماه اخیر در محدوده محله نارمک و تهران نو معترف شد و اذعان کرد اموال مسروقه را همدستانش می فروختند و سهم وی را به صورت نقدی پرداخت می کردند.

مجیدی شرح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و مشخص شد، در یکی از سرقت ها متهمان با دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به محل سرقت آمده بودند و قصد سرقت داشتند و با توجه به حضور شاکی، سارقان متواری و دو دستگاه موتورسیکلت نیز در محل به جا می ماند.

وی به کشف تعدادی از اموال مسروقه در مخفیگاه متهم و تحویل آن به مالباختگان اشاره کرد و گفت: متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و پرونده برای دستگیری سایر ایادی وابسته به پلیس آگاهی ارجاع شده است.

مجیدی شرح داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را در سرقت های اجرا شده، 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1512

به "کشف سرقت 20 میلیاردی از منازل مسکونی پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف سرقت 20 میلیاردی از منازل مسکونی پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید