گزارش عجیب دانشمندان از مشاهده بشقاب پرنده ها! ، آیا این اشیاء ناشناخته پرنده واقعیت دارند؟

به گزارش مجله تار و سه تار، از هر پنج دانشمند دانشگاهی، یک نفر می گوید که بشقاب پرنده دیده یا یکی از نزدیکانش بشقاب پرنده مشاهده نموده است.

گزارش عجیب دانشمندان از مشاهده بشقاب پرنده ها! ، آیا این اشیاء ناشناخته پرنده واقعیت دارند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سان، از هر 5 دانشگاهی، یک نفر گزارش داده که خودش یا یکی از نزدیکانش بشقاب پرنده دیده است. این کمی گیج نماینده است، چرا که ماجرا را از تئوری های توطئه اندکی فراتر می برد. از میان افرادی که در یک نظرسنجی شرکت کردند، 37 درصد معتقدند که باید تحقیقات بیشتری در خصوص برخوردهای نزدیک انجام گردد.

محققان از 1460 دانشگاهی از 144 دانشگاه، نظرسنجی کردند و از آن ها پرسیدند که آیا آن ها یا یکی از نزدیکانشان تا به امروز شاهد پدیده های هوایی ناشناس‹ بوده اند یا نه. یک پنجم از شرکت نمایندگان پاسخ مثبت دادند و 37 درصد معتقدند که باید تحقیقات بیشتری در خصوص برخوردهای نزدیک انجام گردد.

مطالعه نشان داد افرادی که در هنر و طراحی، مردم شناسی یا مطالعات مذهبی کار می نمایند، بیشترین مشاهدات را گزارش نموده اند، اما حدود یک پنجم زیست شناسان و یک سوم فیزیکدانان نیز جزو گزارش نمایندگان بودند.

یکی از دانشگاهیان گفت: من دو بار یوفو دیده ام. می دانم که وجود دارند و ما آن سطح از فناوری را نداریم. قبلا که به مردم می گفتم، به نظرشان می آمد که دیوانه یا دروغگو هستم، بنابراین دیگر سکون کردم و درباره اش حرف نزدم.

یکی دیگر از شرکت نمایندگان در این مطالعه گفت: من و تمام خانواده ام حدود سال 1976 شاهد یک بشقاب پرنده بودیم. این یوفو درست بالای خانه ما بود.

مطالعه دانشگاه لوئیزویل استان کنتاکی امریکا نشان داد که از هر هشت نفر، یک نفر فکر می نماید یوفوها به حیات هوشمند ناشناس متعلق هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2177

به "گزارش عجیب دانشمندان از مشاهده بشقاب پرنده ها! ، آیا این اشیاء ناشناخته پرنده واقعیت دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عجیب دانشمندان از مشاهده بشقاب پرنده ها! ، آیا این اشیاء ناشناخته پرنده واقعیت دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید