گشتی در خانه لاکچری روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ

به گزارش مجله تار و سه تار، روبرت لواندوفسکی اگرچه از سال 2010 در آلمان سکونت دارد اما برای زندگی در لهستان هم حسابی ولخرجی نموده است. او بهترین برج شهر ورشو را انتخاب نموده و بهترین واحد آن را خریداری نموده تا در زمان هایی که به همراه همسرش در لهستان به سر می برد زندگی راحت و با امکاناتی را داشته باشد.

گشتی در خانه لاکچری روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

برج زلوتا 7 میلیون پوند

لواندوفسکی برای خرید خانه سراغ برج زلوتا که در ورشو خاص است رفت. واحدهای این برج از 240 هزار پوند آغاز می گردد و قیمتش به 2 میلیون پوند هم می رسد اما این وسط یک واحد خاص در این برج وجود دارد که 7 میلیون پوند می ارزد. صاحب این برج کسی نیست جز مهاجم لهستانی بایرن مونیخ.

طراح لهستانی آمریکایی

این برج به خصوص واحد لواندوفسکی توسط یک طراح دورگه لهستانی-آمریکایی دیزاین شده است. دنیل لیبسکیند این برج را طراحی نموده و از هر نظر امکانات مورد احتیاج یک برج را در نقشه اش لحاظ نموده است.

باشگاه ورزشی

پر اهمیت ترین آپشن یک خانه برای لوا و همسرش آنا داشتن یک باشگاه ورزشی خانگی حرفه ای است. با توجه به اینکه لواندوفسکی باید همواره آمادگی بدنی اش را حفظ کند و آنا هم که عضو سابق تیم ملی کاراته لهستان بود و متخصص تغذیه است، احتیاج هردو طرف به باشگاه ورزشی امری طبیعی به حساب می آید که این برج برایشان فراهم نموده است.

استخر و زمین گلف

برجی که لواندوفسکی در لهستان در آن سکونت دارد دارای استخر، سونا و جکوزی است. همچنین زمین گلف کوچکی نیز در این برج درنظر گرفته شده است تا لوا و همسرش اوقات فراغت خود را به خوبی پر نمایند.

سینما

اگر لواندوفسکی و آنا بخواهند به سینما بروند می توانند از سالن سینمای برج استفاده نمایند و بدون اینکه دردسر بیرون رفتن و دیده شدن را داشته باشند، در خانه فیلم موردعلاقه خود را تماشا نمایند.

انتخاب به خاطر تمرین

لواندوفسکی که هفته ای 275 هزار پوند از بایرن دستمزد می گیرد در مصاحبه اش عنوان نموده اولویت اصلی انتخاب برج زلوتا امکانات ورزشی اش بوده است:

انتخاب آپارتمان جدیدم برمبنای درنظر دریافت شرایط تمریناتم بوده است. امکانات ورزشی به من این اجازه را می دهد که برنامه های تمرینی ام را در بالاترین سطح کیفی اجرا کنم. در حرفه من مهم است که امکانات ورزشی باکیفیت کنار خودم داشته باشم.

زندگی در برج زلوتا

روبرت 31 ساله از زندگی در زلوتا در زمانی که در ورشو است حسابی لذت می برد: برج زلوتا بهترین اقامتگاه را در ورشو ساخته است. من فقط یک آسانسور با استخر عظیم، باشگاه ورزشی، سالن ماساژ و گلف فاصله دارم. این برای من لازم است چون اجازه می دهد هر زمان که بخواهم تمریناتم را اجرا کنم.

منبع: خبرورزشی

منبع: چمدان
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 976

به "گشتی در خانه لاکچری روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ" امتیاز دهید

2 کاربر به "گشتی در خانه لاکچری روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشتی در خانه لاکچری روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید