یکه تازی تانک روس در قهرمانی اروپا، شکست قهرمان المپیک در دور نخست

به گزارش مجله تار و سه تار، رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا با شکست قهرمان دنیا و المپیک از گرجستان همراه بود.

یکه تازی تانک روس در قهرمانی اروپا، شکست قهرمان المپیک در دور نخست

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا در رم پایتخت ایتالیا، تعدادی از عنوان داران دنیا و المپیک مقابل رقبای خود مغلوب شدند.

در روز نخست رقابت های اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم برگزار گردید و تا به امروز چهره نفرات راه یافته به نیمه نهایی تعیین شد.

در مهمترین مبارزه های برگزار گردیده، در وزن 65 کیلوگرم ولادیمیر خینچگاشویلی دارنده مدال های طلای المپیک 2016 و طلای دنیا 2015 از گرجستان در همان دور نخست مقابل مقابل علی رحیم زاد از آذربایجان 7 بر صفر مغلوب شد.

در وزن 79 کیلوگرم نیکا کنچادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا 2018 از گرجستان در همان دور نخست مقابل جبرییل حسن اف دارندهبرنز المپیک 2016 و دو نقره و دو برنز دنیا از آذربایجان با نتیجه 3 بر 3 مغلوب شد.

در وزن 97 کیلوگرم ابراهیم بلوکباشی ترک پس از شکست 11 بر 6 چدیلیدزه نفر سوم زیر 23 سال دنیا از اوکراین در دومین مبارزه مقابل عبدالرشید سعدالله یف قهرمان دنیا و المپیک از روسیه با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد.

نورماگومد گاژیف آذربایجانی و دارنده مدال طلای جوانان دنیا دیگر کشتی گیر این وزن بود که در یک چهارم نهایی 10 بر 4 مغلوب سعدالله یف روس شد.

تانک روس در نیمه نهایی این وزن باید به مصاف اودیکادزه گرج برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 720

به "یکه تازی تانک روس در قهرمانی اروپا، شکست قهرمان المپیک در دور نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکه تازی تانک روس در قهرمانی اروپا، شکست قهرمان المپیک در دور نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید