6 مبل مقرون به صرفه که دکوراسیون منزل را لوکس می نماید

به گزارش مجله تار و سه تار، از قلم نیاندازید که انتخاب مبلمان شیک تاثیر بی مقدار ای در زیبایی خانه شما خواهد داشت. باما همراه باشید.

6 مبل مقرون به صرفه که دکوراسیون منزل را لوکس می نماید

مبلمان ال در فهرست پرطرفدارترین مبلمان منزل قرار گرفته اند. با این وجود بسیاری از افراد چیدمان منزل خود را از وجود آن محروم می نمایند چرا که معتقد هستند از نظر مالی انتخاب به صرفه ای نیست. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب از خبرنگاران به معرفی مبلمان ال شکل مقرون به صرفه در دکور منزل بپردازیم.

مبل ال بری آفر

این مبل در دو نوع دسته دار و بدون دسته عرضه می گردد. گاهی ما برای استفاده از گوشه های فضا و تکمیل مبلمان خود، احتیاجمند اضافه کردن یک نیم ست به دکوراسیون منزل هستیم. این مبل ال مقرون به صرفه گزینه ای مالی خواهد بود. از جمله امتیازات آن می توان به استفاده از فوم سرد در قسمت نشیمن و تکیه گاه آن و استفاده از چوب راش در ساخت پایه های آن اشاره نمود.

مبل ال هلکو مدل چستر

اگر در پی فضایی باشکوه و در عین حال راحت در اتاق نشیمن منزل خود هستید، این مبل ال مقرون به صرفه شما را به نتیجه دلخواه خود می رساند چرا که هم ظاهری لمسه کوبی دارد و هم از فوم سرد در ساخت آن استفاده شده است. فوم سرد بالاترین قابلیت ارتجاعی ممکن را دارد.

مبل ال رویال مبل مدل شنل

این مبل در نگاه اول به عنوان یک مبل مینیمال محسوب می گردد. از طرفی لمسه کاری شدن دسته های آن باعث شده است بتوانیم از آن در دکوراسیونی با سبک کلاسیک، سلطنتی، مدرن و معاصر هم استفاده کنیم. اگر در پی اضافه کردن عنصری برجسته به دکوراسیون منزل خود هستید که تبدیل به نقطه کانونی گردد، ما این مبل را به شما پیشنهاد می کنیم.

مبلمانی با جلوه ای روستیک

در این بخش می خواهیم به معرفی مدلی از مبل ال مقرون به صرفه بپردازیم که ترکیب آن دو مدل است. مبل ال مدل بری آفر با طراحی ساده و پایه های چوبی اش جلوه ای روستیک برای اتاق نشیمن شما به ارمغان می آورد.

مبلمان ال برای اتاق نشیمن کوچک

این مبل به علت ابعاد کوچکی که دارد، انتخابی مناسب برای اتاق نشیمن، اتاق خواب یا اتاق کار کوچک شما محسوب می گردد. این مبل مقرون به صرفه طراحی مینیمالی دارد اما در رنگ هایی برجسته هم عرضه می گردد تا احتیاجهای مختلف مصرف نمایندگان شامل را رفع سازد. برای اینکه چیدمان زیباتری در منزل داشته باشید، به مطلب این وسایل دکور خانه شما را لوکس می نماید سر بزنید.

مبل ال برای اتاق نشیمن بزرگ

مبل ال مدل هارمونی آفر، مبل ال مقرون به صرفه مناسب برای فضاهای بزرگ است چرا که ظرفیتی در حدود 6 تا 7 نفر را دارد. وجود فوم سرد تزریقی در قسمت نشیمن و پشتی هایی از جنس ویسکوز و بعلاوه استفاده از چوب راش که در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم است، از آن گزینه ای بادوام، راحت، مجذوب کننده و البته از نظر مالی به صرفه ساخته است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هر آن چیز که یک آشپزخانه شیک احتیاج دارد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2037

به "6 مبل مقرون به صرفه که دکوراسیون منزل را لوکس می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مبل مقرون به صرفه که دکوراسیون منزل را لوکس می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید