AFC: آزمون قهرمان ایران بود، فیفا: گل سردار تفاوت را رقم زد

به گزارش مجله تار و سه تار، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازیکن شماره 20 تیم ملی ایران را قهرمان ملاقات با عراق دانست.

AFC: آزمون قهرمان ایران بود، فیفا: گل سردار تفاوت را رقم زد

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق نوشت: سردار آزمون در پیروزی فوق العاده ایران مقابل عراق قهرمان بود تا این تیم به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی 2022 قطر برسد. این پیروزی، بازگشتی فوق العاده برای تیم ملی رقم زد که در هر چهار بازی به جامانده خود پیروز شد و در جهت سومین صعود متوالی به جام جهانی نهاده شد.

بازی برای هر دو تیم درگیرانه شروع شد، اما فشار روی ایران بود که به پیروزی احتیاج داشت و همه چشم ها به آزمون و طارمی بود که در آمادگی بالایی قرار دارند. ثبات ایران در دقیقه 35 نتیجه داد و احسان حاج صفی با فرار از تله آفساید، توپ را به آزمون رساند تا او گل ایران را به ثمر رساند. عراق فرصت بازگشت به بازی را داشت که ضربه سر احمد ابراهیم روی ضربه کرنر، قدرت لازم را برای گگرددن دروازه ایران نداشت.

آزمون و طارمی در جلوی زمین همچنان به عراق فشار آوردند و آزمون فرصت گلزنی خوبی داشت که نتوانست مجدداً دروازه عراق را باز کند. ایران صدرنشین گروه C شد و به مرحله پایانی صعود کرد.

بعلاوه صفحه توئیتری مسابقات جام جهانی که زیر نظر سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اداره می گردد، درخصوص این بازی نوشت: گل آزمون در نیمه نخست، تفاوت را رقم زد و ایران با صدرنشینی گروه C به مرحله بعد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1643

به "AFC: آزمون قهرمان ایران بود، فیفا: گل سردار تفاوت را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: آزمون قهرمان ایران بود، فیفا: گل سردار تفاوت را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید