برنامه فدراسیون برای تیم ملیِ بدون سرمربی، بازی با عمان در تهران

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران باید روزهای 15 و 20 خرداد در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های آسیا به ترتیب به مصاف بحرین و عراق برود. هر دو مسابقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

برنامه فدراسیون برای تیم ملیِ بدون سرمربی، بازی با عمان در تهران

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

برای تیم ملی فوتبال ایران باوجود اینکه در بخش سرمربی بلاتکلیف است و پروسه فسخ قرارداد مارک ویلموتس همچنان ادامه دارد، یک بازی تدارکاتی قبل از این دو مسابقه پیش بینی شده است.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال عمان، تیم ملی فوتبال این کشور در ماه می (اردیبهشت یا خرداد) در دیداری تدارکاتی در تهران میهمان تیم ملی ایران خواهد بود.

این در حالی است که در تقویم فیفا، در ماه می فیفادی وجود ندارد و تعیین نیست که آیا بازیکنان لژیونر می توانند تیم ملی را مقابل عمان همراهی نمایند یا خیر.

از سوی دیگر، تیم ملی فوتبال عمان هم بعد از اخراج اروین کومان سرمربی خود بلاتکلیف است و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال پیداکردن مربی دیگری هستند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا با 6 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. عراق و بحرین با 11 و 9 امتیاز اول و دوم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 540

به "برنامه فدراسیون برای تیم ملیِ بدون سرمربی، بازی با عمان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فدراسیون برای تیم ملیِ بدون سرمربی، بازی با عمان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید