آشنایی با نمای داخلی و خارجی ساختمان مرکزی شرکت آدیداس

به گزارش مجله تار و سه تار، در مطالب گذشته به معرفی دفاتر مرکزی تعدادی از شرکت های عظیم مانند گوگل پرداختیم که بنوعی در علم طراحی پیشرو محسوب می شدند. اما در این قسمت به معرفی ساختمان مرکزی شرکت آدیداس می پردازیم که یکی از بهترین نمونه های عملی شده در زمینه طراحی و تکنولوژی است.

آشنایی با نمای داخلی و خارجی ساختمان مرکزی شرکت آدیداس

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که می دانید آدیداس یک شرکت آلمانی و بین المللی است که در زمینه پوشاک و تجهیزات ورزشی مانند کفش؛ لباس، عینک و … فعالیت می نماید. آدیداس در سال 1949 توسط آدولف دراسلر پایه گذاری شد. قبل از تاسیس شرکت آدیداس، آقای دراسلر بعداز جنگ دنیای اول در کارگاه کوچک خود بهمراه بردارش رالف، به فراوری کفش می پرداختند. البته بردار آقای دراسلر پس از تاسیس شرکت آدیداس از او جدا شد و کمپانی پوما را تاسیس کرد که سریعا تبدیل به رغیب شرکت برادر یعنی آدیداس شد. جالب است بدانید دفتر مرکزی هر دو شرکت پوما و آدیداس در یک شهر (هرتسوگنآواراخ) در ایالت بایرن (باواریا) آلمان قرار گرفته است. البته این شرکت وسایل دیگری از قبیل کیف، تی شرت، ساعت و سایر کالاهای مربوط با ورزش نیز فراوری می نماید. آدیداس با فراوری بسیار وسیع لوازم ورزشی، بعنوان عظیم ترین فراوری نماینده محصولات ورزشی در اروپا شناخته می گردد و بعداز نایک در دنیا رتبه دوم را دارد. جالب است بدانید آدیداس در سال 2012 درآمدی برابر با 14.88 میلیارد دلار داشته است.

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید نمای داخلی و خارجی این شرکت کاملا حسی اسپورت گونه دارد بخصوص در نمای داخلی که به محض قرار گیری در آن شگفت زده خواهید شد. تمامی مبلمان بکار رفته در دکوراسیون داخلی، بصورت اسپورت طراحی شده اند و تمامی بخش های شرکت از یک طرح مشابه اما منحصربفرد استفاده می نمایند. کار طراحی و اجرای این ساختمان شگفت انگیز توسط تیم طراحی Kinzo که یک شرکت آلمانی بوده اجرا شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1173

به "آشنایی با نمای داخلی و خارجی ساختمان مرکزی شرکت آدیداس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نمای داخلی و خارجی ساختمان مرکزی شرکت آدیداس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید