آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرنگاران/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از باز بودن جاده ها و گردنه های کوهستانی جیرفت با وجود بارش برف خبر داد.

آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت

مجتبی رئیسی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط شرایط جوی و محورهای کوهستانی گفت: راهداران ساردوئیه در منطقه ها کوهستانی مستقر شدند و از عصر امروز عملیات تیغ زنی محور هم زمان با بارش برف از سمت هنزا به ساردوئیه با گریدر و دستگاهای نمک پاش در حال انجام است لذا تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور در جریان است.

وی از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهدارخانه جبالبارز و ساردوئیه و آماده باش راهداران خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه های شن و نمک پاش این اقدام انجام می شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به احتمال بارش برف در محور سربیژن -راین و سربیژن -رابر از استقرار گشت های راهداری در این محورها خبر داد و افزود: در حال حاضر 3 تیم راهداری و 30 نفر نیروی راهدار با ماشین آلات راهداری در محورها مستقر هستند تا جاده ای بسته نشود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: لغزندگی محورها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک ها، برف پاکن ها، چراغ ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو به ویژه همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

رئیسی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودروها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اتخاذ شده است، اظهار کرد: هم اکنون همه محورهای ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محورها جریان دارد.

وی از مردم و رانندگان درخواست کرد، مسائل جاده ای را با شماره تماس 141 مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1892

به "آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بارش برف در جاده های شهرستان جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید