اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزی دختران در شهربابک

به گزارش مجله تار و سه تار، مسابقات ورزشی دانش آموزی دختران شهربابک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در رشته های والیبال، بسکتبال و فوتسال به سرانجام رسید.

اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزی دختران در شهربابک

سید داوود حسینی، مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهربابک در گفت و گو با خبرنگار ، با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی، مسابقات دانش آموزی مقطع متوسطه در رشته های والیبال، فوتسال و بسکتبال در روز های 14 و 15 بهمن ماه جاری برگزار گردید، گفت: مسابقات رشته والیبال با شرکت 7 تیم از 7 مدرسه شهربابک به صورت دوره ای انجام شد.

وی اضافه نمود: در خاتمه رقابت های والیبال مدارس شهید اسلامی، شهید غفاری، هدف و ملک پور مقام های اول تا چهارم را بدست آوردند.

حسینی با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال مدارس مقطع متوسطه دوم نیز با شرکت سه تیم برگزار گردید، توضیح داد: در خاتمه مدارس شهید اسلامی، شهید غفاری و شهید میمندی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اعلام اینکه مسابقات بسکتبال متوسطه دوم دختران شهربابک با شرکت چهار تیم برگزار گردید، بیان داشت: در خاتمه این رقابت ها مدارس شهید غفاری، شهید اسلامی و غیرانتفاعی هدف به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

حسینی با بیان اینکه مسابقات بسکتبال مقطع متوسطه اول دختران نیز با شرکت 8 تیم برگزار گردید، یادآور شد: در خاتمه این رقابت ها مدارس درخشان، شهید امیرکافی و شهید خدادادیان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را انتخاب تیم اصلی و منتخب شهرستان برای اعزام به مسابقات مرحله استانی دانست و از حمایت های محمد بخشوده، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان و خانم ها غفور مسئول برگزاری مسابقات والیبال، حسینی مسئول برگزاری مسابقات فوتسال و اللهیاری مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال تشکر و قدردانی کرد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 99

به "اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزی دختران در شهربابک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزی دختران در شهربابک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید