ادامه همکاری فرانسه با هوآوی در توسعه زیرساخت شبکه های 5G

به گزارش مجله تار و سه تار، امانوئل مکرون (Emmanuel Macron) رئیس جمهور فرانسه از ادامه همکاری کشور خود با شرکت هوآوی در تأسیس شبکه اینترنت 5G خود اطلاع داد که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

ادامه همکاری فرانسه با هوآوی در توسعه زیرساخت شبکه های 5G

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، امانوئل مکرون (Emmanuel Macron) رئیس جمهور فرانسه از ادامه همکاری کشور خود با شرکت هوآوی در تأسیس شبکه اینترنت 5G خود اطلاع داد که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

گرچه فرانسه از یاری شرکت های اروپایی نیز استفاده می نماید، اما همکاری خود را با عظیم ترین کمپانی مخابراتی جهان یعنی هوآوی را نیز حفظ خواهد نمود. نکته مهم در این بحث آن است که به صورت پیش فرض، دولت ها مایل به در نظر دریافت گزینه های مختلف برای انجام همه پروژه های خود هستند تا بتوانند از جو رقابتی ایجاد شده به دلیل وجود رقبای مختلف در آنحیطه بیشترین استفاده را نموده و عملاً بهترین قرارداد ممکن برای اجرای پروژه های خود را به ثبت برسانند.

اما در حال حاضر، ارائه دهندگان فناوری 5G که قابلیت عملیاتی کردن این فناوری و بهره برداری تجاری از آن را داشته باشند کمتر از تعداد انگشتان یکدست است.همین امر باعث محدودیت شدید دولت ها در این زمینه شده است. به همین دلیل فرانسه ادامه همکاری با هوآوی را در دستور کار خود قرار داده تا از یکی از مقرون به صرفه ترین و بهینه ترین شبکه های 5G حال حاضر جهان، در شبکه خود استفاده کند.

مکرون این اظهارات را در حاشیه نشست هفته گذشته خود با ونگ یی (Wang Yi) وزیر امور خارجه چین در پاریس ابراز نموده است. به واسطه این تصمیم شرکت های ارائه دهنده اینترنت همراه در فرانسه قادر به ادامه همکاری با هوآوی در بسترهای شبکه 5G خواهند بود. البته فرانسه همکاری نزدیکی نیز با ارائه دهندگان اروپایی این خدمات خواهد داشت.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1091

به "ادامه همکاری فرانسه با هوآوی در توسعه زیرساخت شبکه های 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه همکاری فرانسه با هوآوی در توسعه زیرساخت شبکه های 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید