ارایه خدمت 850 پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)

به گزارش مجله تار و سه تار، معاون کل وزارت بهداشت گفت: بیش از 850 پزشک، پرستار و پیراپزشک در حرکتی خود جوش و داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در ایستگاه های بین راهی و درون شهری به زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می دهند.

ارایه خدمت 850 پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگاران، دکتر ایرج حریرچی همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) با حضور در ایستگاه های خدمات رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در محور ملک آباد- مشهد ضمن آنالیز روند ارائه خدمات، با زائران پیاده در خصوص میزان رضایت آنها از خدمات رسانی در بخش بهداشتی و درمانی مصاحبه کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طی پنج روز پایانی ماه صفر، زائران امام رضا (ع) از مناطق مختلف و کشورهای دیگر عازم مشهد مقدس می شوند، گفت: تیم های بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران در آماده باش کامل هستند و در صورت احتیاج خدمات ارائه می دهند.

حریرچی اضافه کرد: در این مدت بیش از 850 پزشک، پرستار و پیراپزشک در یک حرکت خود جوش و داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در ایستگاه های بین راهی و درون شهری به زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط نیز به صورت مستمر بر مراکز اسکان زائران و ایستگاه های بین راهی نظارت می نمایند، اضافه کرد: تمام بیمارستان های شهر مشهد برای ارائه خدمات به زائران در آمادگی کامل هستند.

معاون کل وزارت بهداشت در ادامه اضافه کرد: پنج اتوبوس آمبولانس و چهار اورژانس هوایی در استان خراسان رضوی در آمادگی کامل هستند.

حریرچی در ادامه از بیمارستان امدادی شهید کامیاب از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید و در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیماران نهاده شد.

وی همچنین از طرح اورژانس متمرکز این مرکز بازدید و روند ساخت این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، کار ساخت این پروژه از سال 94 برای گسترش خدمات رسانی با زیر بنای 4500 متر مربع در سه طبقه شروع شده است. این پروژه تا کنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حضور در مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) دانشجویان در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ازدیگر برنامه های سفر معاون کل وزارت بهداشت به مشهد مقدس بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 38

به "ارایه خدمت 850 پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه خدمت 850 پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید