استقلال امتیازات خوبی گرفته اما هنوز به بلوغ لازم نرسیده است

به گزارش مجله تار و سه تار، ایمان عالمی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: خوشبختانه به لحاظ جدولی اتفاقات خوبی برای استقلال افتاده و محمود فکری و شاگردانش در ابتدای فصل امتیازات خوبی جمع نموده اند. اما واقعیت این است که این تیم هنوز بازی های شاداب و روانی که نشان از تیمی مقتدر باشد را ارائه نداده است.

استقلال امتیازات خوبی گرفته اما هنوز به بلوغ لازم نرسیده است

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: معمولاً شش تا هفت هفته اول فصل را می توان برای آمادگی لازم و رسیدن به هماهنگی مناسب دانست، اما بیشتر از این زمان قابل قبول نیست. حالا که خوشبختانه استقلالی ها در همین هفته هایی که زمان رسیدن به هماهنگی است توانسته اند امتیازات خوبی هم جمع آوری نمایند، انتظار می رود از هفته هشتم به بعد شاهد بازی های خوبی از آنها باشیم.

ایمان عالمی در کنار محمود فکری

دستیار پیشین امیر قلعه نویی در استقلال در مورد رویارویی آبی پوشان با گل گهری که با راهنمایی قلعه نویی در صدر جدول قرار گرفته است گفت: این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است. من در استقلال، تراکتور و سپاهان با قلعه نویی کار کردم و دستیار او بودم و این را می دانم او هرگز به هیچ ملاقاتی به جز نگاه فوتبالی، نگاه دیگری ندارد و به این بازی هم هرگز به دید رویارویی با تیم سابقش نگاه نمی نماید. قلعه نویی روی تیم هایی که راهنمایی آن را بر عهده می گیرد تعصب دارد و برای پیروزی تیم خودش کوشش می نماید.

وی اضافه کرد: بازی استقلال و گل گهر ملاقاتی بین دو تیم بالای جدولی است و در این بازی است که استقلالی ها باید نشان دهند و ثابت نمایند که توان پیروزی بر تیم های بالای جدول را هم دارند. این ملاقات را می توان دوئلی برای تصاحب صدر جدول دانست که مساوی در آن به ضرر هر دو تیم است. لذا هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: به لحاظ مقایسه نفرات دو تیم دیده می گردد استقلال بسیار پر مهره تر از گل گهر است و کادر فنی این تیم باید هنر خوب بازی دریافت از این بازیکنان توانمند را داشته باشد. با این بازیکنان می توان قهرمان لیگ شد و حتی می توان در آسیا هم خوش درخشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1335

به "استقلال امتیازات خوبی گرفته اما هنوز به بلوغ لازم نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال امتیازات خوبی گرفته اما هنوز به بلوغ لازم نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید