اسپالتی: سری آ برای مهم تر از لیگ قهرمانان است

به گزارش مجله تار و سه تار، لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه بازی تیمش با هلاس ورونا می گوید این بازی از جدال با میلان در لیگ قهرمانان هم برای ناپولی مهم تر است چرا که آن ها را به اسکودتو نزدیک تر می نماید.

اسپالتی: سری آ برای مهم تر از لیگ قهرمانان است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ناپولی، صدرنشین سری آ فردا در یک بازی خانگی در استادیوم دیه گو آرماندو ماردونا به مصال هلاس ورونا می رود. لوچانو اسپالتی امیدوار است بعد از شکست مقابل میلان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیمش فردا به پیروزی برسد تا با روحیه بالا برای بازی حساس دور برگشت که هفته آینده برگزار خواهد شد آماده بشود.

اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با هلاس ورونا گفت ناپولی بازی دشواری در پیش دارد، ولی حالا زمان این است که بازیکنان، کادر فنی و طرفداران خودشان را در عشق به ناپولی غرق نمایند و با شور و شوق حداکثری برای موفقیت تیم در هفته های پایانی فصل کوشش نمایند.

اوسیمن آیا فردا بازی می نماید و به بازی برگشت با میلان خواهد رسید؟

شرایط اوسیمن خوب است. امروز صبح با تیم پزشکی جلسه داشتیم و تا این لحظه شواهد نشان می دهد که او را می توانیم در بازی فردا به میدان بفرستیم. فردا اوسیمن مسلما در لیست ما حضور خواهد داشت، اما هدف اصلی این است که او را برای بازی هفته آینده در چمپینزلیگ به آمادگی کامل برسانیم. ویکتور فردا در کنار ما روی نیمکت می نشیند.

ناپولی در بازی هفته پیش مقابل میلان خیلی زود با 10 نفره شدن کنار آمد و حتی با یک بازیکن کمتر عملکردش قابل تقدیر بود.

بله، این حرف های شما هوشمندانه است. قبل از بازی همه می گفتند ناپولی اولین بار است در یک چهارم به میدان می رود و حتما عصبی خواهد بود. اما تیم ما در جریان مسابقه نشان داد چقدر پخته است. دقیقا بر خلاف آن حرفها. این خیلی مهم است چرا که وقتی شما مقابل تیمی که به بازی در این مراحل در تورنمنت های بزرگ عادت دارد ده نفره می شوید و باز هم خطرناک هستید این نشان می دهد به تیمی بزرگ تبدیل شده اید.

اسپالتی از طرفداران ناپولی در ملاقات با میلان ناراحت بود و با آن ها اتمام حجت کرد.

من فقط از طرفداران درخواست کردم که در این شرایط حساس یادشان باشد که همه باید در کنار هم و متحد باشیم. گفتم انگیزه ما باید عشق به ناپل و ناپولی باشد. به نظرم منصفانه نیست که تیم بعد از همه کار هایی که این مدت انجام داده و درست زمانی که می گوید به حمایت طرفداران احتیاج دارد از آن محروم بشود.

چطور می توانید به بازی فردا فکر کنید و نه به بازی برگشت با میلان؟

بازی فردا از نظر من اهمیت دو برابر دارد. چرا که اگر پیروز بشویم و سه امتیاز را به دست بیاوریم به اسکودتو نزدیک تر می شویم و هیچ چیز برای ما از این مهمتر نیست. برای همین نمی توانم به چیزی جز پیروزی در بازی مقابل هلاس ورونا فکر کنم. درست است که بازی سه شنبه در فکر ما خواهد بود، اما نباید فراموش کنیم که چه امکان زیبایی برای قهرمانی در سری آ داریم. قهرمانی در این فصل سری آ می تواند یکی از برترین لحظات تاریخ باشگاه را رقم بزند و برای این است که می گویم بازی فردا خیلی خیلی مهم خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2161

به "اسپالتی: سری آ برای مهم تر از لیگ قهرمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: سری آ برای مهم تر از لیگ قهرمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید