لوکاکو: کونته رهبری توانمند روی نیمکت اینتر است

به گزارش مجله تار و سه تار، مهاجم بلژیکی اینتر بعد از درخشش مقابل ناپولی که به صدرنشینی این تیم در فوتبال باشگاه های ایتالیا منجر شد به تمجید از سرمربی خود پرداخت.

لوکاکو: کونته رهبری توانمند روی نیمکت اینتر است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، تیم فوتبال اینتر میلان شب گذشته در آخرین بازی هفته هجدهم فوتبال باشگاه های ایتالیا میهمان ناپولی بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

روملو لوکاکودر این بازی در دقایق 14 و 33 دو گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن این ملاقات انتخاب شد. این بازیکن با درخشش در این بازی به رکورد جدیدی در گلزنی دست یافت و در 18 بازی برای اینتر 14 گل به ثمررساند.در مهاجم بلژیکی بعد از این بازی، گفت: بسیار مهم است که شما روی نیمکت رهبری مثل کونته داشته باشید. او تجربه زیادی دارد و ما چون تیم جوانی هستیم از او استفاده زیادی می کنیم.

وی اضافه نمود: من ارتباط نزدیکی با مارتینز دارم و در خارج از زمین بازی نیز با او دوست هستم. وقتی ما در کنارهم در زمین باشیم، احساس راحتی می کنیم و به راحتی می توانیم در کنار هم کار کنیم.

  • کونته: پیروزی مهمی مقابل ناپولی کسب کردیم

سرمربی اینتر بعد از پیروزی مقابل ناپولی، گفت: از بازیکنانم خواسته بودم که با شجاعت در این بازی حضور پیدا نمایند و آنها بسیار خوب به این درخواست جواب دادند.

آنتونیوکونته سرمربی اینتر نیز بعد از این پیروزی گفت: ما فقط به عملکرد تیم خود فکر می کنیم. برای اولین بار است که در اینجا به پیروزی رسیدم. از بازیکنانم خواسته بودم که با شجاعت در این بازی حضور پیدا نمایند و آنها بسیار خوب به این درخواست جواب دادند.

وی اضافه نمود: به نظرم در هر بازی بهتر می شویم و چیزهایی را یاد می گیریم. آمدن به ناپل و بردن این تیم کار آسانی نیست. از قلم نیاندازید که در چند سال گذشته رقابت اینتر با ناپولی از رقابت با یوونتوس اهمیت بیشتری داشت. همواره شکاف بین ما و ناپولی زیاد بود و این پیروزی مهمی است.

سرمربی اینتر تاکید نمود: ما به عملکرد بقیه تیم ها نگاه نمی کنیم و تمرکزمان روی بازی های خودمان است. پیروزی در این بازی یکی از مهمترین دستاوردهایمان در این فصل بود. مهم این است که به ثبات لازم رسیدیم و وضعیتمان رو به بهبود است.

  • سال 2020 ؛ رونالدو 20 | رکورد جدیدی که رونالدو از آن خود کرد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 649

به "لوکاکو: کونته رهبری توانمند روی نیمکت اینتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: کونته رهبری توانمند روی نیمکت اینتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید