اهواز آماده پذیرایی از گردشگران نوروز 97

به گزارش مجله تار و سه تار، برنامه های متنوعی در اهواز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در نوروز 97 تدارک دیده شده است.

اهواز آماده پذیرایی از گردشگران نوروز 97

غلامرضا جلیلی نیا دبیر ستاد خدمات سفر نوروز گفت:

برنامه های متنوعی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است که از جمله آن ها می توان به برگزاری تورهای رایگان اهوازگردی، برنامه های متنوع و نشاط آور نوروزگاه به مدت 15 شب در خانه تاریخی ماپار و سواحل کارون به همراه جشنواره اقوام و نمایشگاه صنایع دستی در جاده ساحلی از یکم تا 15 فروردین اشاره نمود.

جلیلی نیا با بیان اینکه برنامه هایی نظیر توزیع کاتالوگ، بروشور، سی دی های تبلیغاتی و نقشه های شهرستان اهواز به منظور استقبال از میهمانان نوروزی در ورودی های شهر تدارک دیده شده است، اضافه نمود:

بناست در این ورودی ها ایستگاه های گردشگری هم دایر گردد که این ایستگاه ها غذاهای محلی و سنتی را در اختیار میهمانان نوروزی قرار خواهند داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز از همکاری شرکت ساب به منظور ایجاد ایستگاه گردشگری در فرودگاه این شهرستان اطلاع داد و مطرح کرد:

در ایام نوروز در این ایستگاه ها راهنمایان گردشگری مستقر خواهند شد و ضمن معرفی آثار تاریخی خوزستان و شهر اهواز، اقلام فرهنگی را نیز در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهند داد.

از دیگر تمهیدات اندیشیده شده برای پذیرایی و خدمات رسانی به گردشگران در ایام نوروز به گفته وی، ایجاد ده کیوسک راهنمای از من بپرس در منطقه ها پررفت وآمد سطح شهرستان و بعلاوه پاک سازی جاذبه ها و مکان های تاریخی با همکاری شهرداری است.

وی اضافه نمود:

تمام این برنامه ها در جلسه هفته گذشته ستاد خدمات سفر نوروز اهواز که با حضور سازمان ها و ارگان های ذی ربط در فرمانداری اهواز برگزار گردید، مصوب و هماهنگی های لازم در مورد اسکان نیز با چهار ناحیه آموزش و پرورش شهرستان انجام شد.

از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97ستاد خدمات سفر نوروز اهواز در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز مستقر خواهد بود. این ستاد از فرماندار به عنوان رئیس ستاد، نمایندگان ده کمیته پشتیبان و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز به عنوان دبیرخانه تشکیل شده است.

عکس کاور از مریم حق پناهی

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1988

به "اهواز آماده پذیرایی از گردشگران نوروز 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز آماده پذیرایی از گردشگران نوروز 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید