اولتیماتوم استقلال به فرهاد مجیدی رد شد، بازیکن دروغ نمی گوید!

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده در سرانجام جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال که عصر امروز دوشنبه برگزار گردید در این مورد گفت: این جلسه به منظور حل مسائل باشگاه پیرامون حواشی پیش آمده در مورد کرونا تشکیل شد و مباحث مطروحه نیز به همین موضوع باز می گشت و در این جلسه هیچ بحثی در مورد شفر یا استراماچونی و بدهی به این دو مربی سابق مطرح نشد.

اولتیماتوم استقلال به فرهاد مجیدی رد شد، بازیکن دروغ نمی گوید!

خلیل زاده در مورد ابتلای اعضای تیم به کرونا گفت: این را که همه می دانند بچه های ما کرونا گرفتند. چرا باید بازیکنی که کرونا گرفته دروغ بگوید؟ اگر اینطور نبود می رفتیم و با پارس جنوبی بازی می کردیم. مگر با فولاد بازی نکردیم؟ اما امروز گرفتار این ویروس هستیم و خیلی از بچه های ما در قرنطینه خانگی به سر می برند.

وی اضافه نمود: من خودم این بیماری را تجربه کردم و می دانم بیمار چه شرایط سختی را تجربه می نماید. از روز نخست هم با برگزاری مسابقات مخالف بودم و بارها هم مصاحبه کردم اما مؤثر نشد.

رئیس هیات مدیره آبیها در مورد نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی گفت: تکلیف این بازی را فدراسیون و سازمان لیگ باید معین نمایند و حتی این که بازی بعدی ما چه می گردد را هم سازمان لیگ باید معین کند.

خلیل زاده در مورد اختلاف دو کارگزار باشگاه گفت: اختلافات برطرف شده و کارگزار جدید که اتفاقاً بسیار هم توانمند است دارد با قدرت به کارش ادامه می دهد و مسئله ای از این بابت نیست.

وی با ابراز بی اطلاعی از برگزاری میهمانی با حضور 50 نفر از اعضای استقلال در منزل مهدی قائدی، ادامه داد: در مورد فصل آینده هم بحثی در جلسه هیأت مدیره مطرح نشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در انتها توضیح داد: چیزی در مورد اولتیماتوم به فرهاد مجیدی نشنیده ام و ما از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1043

به "اولتیماتوم استقلال به فرهاد مجیدی رد شد، بازیکن دروغ نمی گوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم استقلال به فرهاد مجیدی رد شد، بازیکن دروغ نمی گوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید