اپلیکیشنی که سرطان را شناسایی می کند!

به گزارش مجله تار و سه تار، اگر جزو افرادی هستید که از آزمایش های خون یا قرار گرفتن در دستگاه MRI خوشتان نمی آید، خوش شانس هستید؛ زیرا احتمالاً از این پس راحت تر می توانید سلامتی خود را مورد بررسی قرار دهید و حتی لازم نیست از خانه بیرون بروید.

اپلیکیشنی که سرطان را شناسایی می کند!

گوشی هوشمند شما می تواند با شنیدن صدای شما، شرایط سلامتی شما را بررسی کند. تنها چیزی که لازم دارید، نصب چند اپلیکیشن از شرکت Kijini است. این شرکت اخیراً یک کمپین در سایت Indiegogo راه اندازی کرده تا مفهوم سلامت شخصی را به مرحله دیگری ارتقاء دهد.

نام این شرکت از دو بخش به معنای انرژی و جادوگری که معجزه می کند، تشکیل شده است. این شرکت در حال تولید یک سری اپلیکیشن است که می توانند سلامت جسمی و ذهنی شما را بسنجند. این اپلیکیشن ها صدای شما را ضبط می نمایند و فرکانس های لرزش آن را تجزیه وتحلیل می نمایند تا اطلاعاتی در مورد مسائل سلامتی احتمالی مانند عفونت، سطح مواد سمی در بدن، کمبود ویتامین یا مواد مغذی به دست آورند.

همچنین این شرکت می تواند شخصیت شما را نیز تجزیه وتحلیل کند. ظاهراً صدای انسان اطلاعاتی بیشتر از چیزی که فکر می کنیم، به همراه دارد. آیا تا به امروز تماسی داشته اید که تنها از روی صدای فرد تماس گیرنده، متوجه وجود مشکل شوید؟ این شرکت از طریق شناسایی لرزش های صدای فرد موردنظر، این مسائل را شناسایی می کند.

این خبر همانند یک موضوع علمی تخیلی به نظر می رسد؛ اما در واقع تنها به علم مربوط می گردد. این ایده طی 25 سال اخیر مورد تحقیق و بررسی قرار داشته است و در نهایت وارد حوزه سلامت می گردد. زمانی که این اپلیکیشن در ماه اوت ارائه گردد، بیولوژی، عصب شناسی و فیزیک گردهم می آیند و شما می توانید این اپلیکیشن ها را روی گوشی خود نصب کنید.

همه چیزهای این جهان از جمله حیوانات و انسان ها روی فرکانس های مختلف کار می نمایند. ما رنگ ها را می بینیم؛ زیرا چشم ها می توانند امواج نوری خاصی که مطابق رنگ هایی چون قرمز، سبز و آبی هستند، شناسایی نمایند؛ اما نمی توانند امواج فرابنفش را شناسایی نمایند. ما صداها را می شنویم؛ زیرا گوش ها امواج صوتی یک سری فرکانس های خاص را شناسایی می نمایند؛ اما امواجی که فرکانس آن ها فراتر از محدوده شنوایی انسان است، نمی شنویم. با این حال هنوز هزاران فرکانس لرزشی دیگر وجود دارد که اطلاعات خاصی ارائه می دهند. انسان ها این فرکانس ها را شناسایی نمی نمایند؛ زیرا مجهز به بخش های خاص نیستند. با این حال، گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر می توانند این فرکانس ها را شناسایی نمایند.

زمانی که انسان بیمار یا افسرده می گردد یا مواد سمی محیطی در بدنش انباشته می گردد، فرکانس های بدن تغییر می کند. سلول های توموری در فرکانس های متفاوتی می لرزند. بافت های عفونی یک لرزش خاص دارند. همچنین زمانی که فلز سنگینی در بدن باشد، این فلزها نیز لرزه های خاص خود را دارند.

این شرکت برای ساخت این اپلیکیشن ها، بر روی کارهای فیزیکدان های کوانتوم و فناوری های موجود زیست پژواک شناسی تمرکز کرده است. پس از سال ها تست و بررسی، محققان زیست پژواک شناسی فرکانس های خاصی که با مسائل سلامتی خاصی مطابقت داشتند، معین کردند. سپس این فرکانس ها را به صورت کاتالوگ درآورده و پایگاه داده آن ها را ساختند. این امر باعث می گردد دیگران بتوانند بیماران را شناسایی نمایند. زمانی که صدای فردی ضبط می گردد، یک الگوریتم نرم افزاری می تواند آن را تجزیه کند و فرکانس موجود را با فرکانس های پایگاه داده مطابقت دهد. بدین ترتیب می توان هر بیماری از عفونت گرفته تا افسردگی را شناسایی کرد.

در اولین مرحله. این شرکت 6 اپلیکیشن شامل شخصیت شناسی (Personality)، تغذیه (Nutrition)، ماهیچه ها (Muscles)، انرژی (Energy)، رژیم عصبی (Neurodiet) و سم زدایی (Detox) ارائه خواهد داد. اپلیکیشن Personality می تواند نقاط ضعف و قوت، علایق و حتی موانع موفقیت و سلامت را به شما بگوید. اپلیکیشن Nurition به شما اطلاع می دهد که کدام مواد معدنی، آمینواسیدها، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و دیگر مواد مورجهانز از تعادل خارج شده اند. اپلیکیشن Muscles به شما می گوید کدام ماهیچه ها ضعیف یا تحت فشار هستند. فلزات سنگین و دیگر مواد سمی مورد شناسایی اپلیکیشن Detox قرار می گیرند. اپلیکیشن Energy به شما کمک می کند با خستگی مقابله کنید. اپلیکیشن Neurodiet به شما کمک می نمایند مواد مغذی را با وزن ایده آل تطبیق دهید.

تمام اپلیکیشن ها به صورت رایگان قابل دانلود خواهند بود و بر روی گوشی های اندرویدی و iOS نصب می شوند. همچنین یک نسخه مختص افراد حرفه ای حوزه سلامت ارائه می گردد که دارای هزینه اشتراک است. این اپلیکیشن ها قرار نیست جایگزین ابزارهای قدیمی تشخیص بیماری شوند؛ اما فرایند تشخیص را راحت تر می نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2042

به "اپلیکیشنی که سرطان را شناسایی می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی که سرطان را شناسایی می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید