اپل آیپد 10.2 اینچی جدیدی به قیمت 329 دلار برای دانش آموزان معرفی کرد

به گزارش مجله تار و سه تار، غافل گیری مراسم امشب اپل، نه آیفون هایی 11 و نه اپل واچ سری 5 بود؛ بلکه معرفی یک مدل آیپد 10.2 اینچی جدید با قیمت 329 دلار بود.

اپل آیپد 10.2 اینچی جدیدی به قیمت 329 دلار برای دانش آموزان معرفی کرد

اپل پس از ارائه خبرهایی درباره اپل تی وی و اپل آرکاد، اولین سخت افزاری که معرفی کرد؛ اولین عضو از خانواده آیپدهای نسل هفتم بود. آیپدی با نمایشگر 10.2 اینچی که قرار است جایگزین آیپد 9.7 اینچی قدیمی گردد و جزو تبلت های رده پایین و اصطلاحا دانش آموزی و دانش جویی اپل است.

تراشه این آیپد A10 فیوژن است که تقریبا یک پردازنده رده پایین برای آیپدهای اپل محسوب می گردد. این تراشه حتی از A10X فیوژن که روی آیپد پروهای نسل دو نصب شده نیز ضعیف تر است ولی می تواند از پس کارهای روزمره مورد انتظار یک تبلت رده پایین برآید.

اپل برای اولین بار، در بدنه این تبلت از آلومینیوم های بازیافتی استفاده نموده است. از قلم نسل اول آیپدها و صفحه کلید هوشمند این شرکت پشتیبانی می نماید و احتمالا به درگاه USB-C مجهز نشده است و دوباره کاربران باید با همان درگاه لایتنینگ کار نمایند. برای شارژ قلم و صفحه کلید باید از درگاه لایتنینگ استفاده گردد.

اولین نسل هفتمی

وزن این آیپد حدود 1 پوند (483 گرم) برای مدل دارای وای فای و بدون مودم LTE است؛ حداقل فضای ذخیره سازی مدل پایه 32 گیگابایت است که تا 128 گیگابایت افزایش پیدا می نماید ولی کاربران باید 100 دلار بیشتر بپردازند.

دوربین پشتی این آیپد نیز به روزرسانی و یک سنسور 8 مگاپیکسل نصب شده است. دوربین سلفی و تشخیص چهره آیپد نسل هفتم اپل نیز 1.2 مگاپیکسلی است. این دوربین همان استانداردها و سیستم تصویربرداری و فیلم برداری شناخته شده روی آیپدهای ارزان قیمت اپل را دارا است.

آغاز فروش این آیپد از سه هفته دیگر خواهد بود و همان طور که اشاره شد؛ قیمت پایه آن 329 دلار است. انتظار می رود اپل در ماه های آینده، آیپدهای قدرتمندتری در نسل هفتم تبلت های خود معرفی کند. آیپد 10.2 اینچی جدید اپل یک آغاز و مقدمه برای محصولات پرقدرت آینده است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 301

به "اپل آیپد 10.2 اینچی جدیدی به قیمت 329 دلار برای دانش آموزان معرفی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپل آیپد 10.2 اینچی جدیدی به قیمت 329 دلار برای دانش آموزان معرفی کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل آیپد 10.2 اینچی جدیدی به قیمت 329 دلار برای دانش آموزان معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید