بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، دمای تهران زیر صفر می رود

به گزارش مجله تار و سه تار، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور و کاهش 10 درجه ای دمای هوا در بعضی مناطق اطلاع داد و گفت: دمای هوا در تهران نیز به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد.

بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، دمای تهران زیر صفر می رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهارکرد: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی امروز (3 دی) در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، تهران، البرز، گیلان و غرب مازندران بارش باران و برف و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: فردا (4 دی) به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، خراسان جنوبی، ایلام و کرمانشاه در سایر مناطق کشور بارش ها ادامه دارد همچنین طی روز آدینه (5 دی) به جز سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه، غرب خوزستان و غرب آذربایجان غربی در سایر مناطق کشور بارش خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روز شنبه (6 دی) سامانه بارشی در شمال شرق، برخی نقاط شرق و مناطق شرقی خزر فعال است سپس از کشور خارج می گردد، اظهارکرد: طی روزهای آدینه و شنبه (5 و 6 دی ماه) کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوا در نیمه شمالی کشور رخ می دهد.

به گفته ضیاییان از بعد ازظهر فردا (4 دی) و طی روز آدینه (5 دی) خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (4 دی) نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش پراکنده و وزش باد و با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد و طی روز آدینه (5 دی) نیز ابری و مه آلود، در برخی ساعات بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید و با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 3 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1339

به "بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، دمای تهران زیر صفر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، دمای تهران زیر صفر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید