بازی استراتژی فانتزی GrimGrimoire بهار سال آینده روی کنسول ها عرضه خواهد شد

به گزارش مجله تار و سه تار، شرکت سازنده بازی گریمگریمویر یک بار دیگر (Grimgrimoire Once More) خاطرنشان کرد که میخواهد این بازی را برای بازار غرب نیز عرضه کند. این نسخه از بازی دارای صدای ژاپنی با زیرنویس انگلیسی بوده تا کاربران این کشورها به راحتی بتوانند گریمگریمویر را تجربه نمایند.

بازی استراتژی فانتزی GrimGrimoire بهار سال آینده روی کنسول ها عرضه خواهد شد

بازی گریمگریمویر یک عنوان استراتژی بوده که در سال 2007 برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند اما نسخه نوی دریافت نکرد. در سال 2022 شرکت سازنده نسخه ریمستر این بازی را به نام گریمگریمویر یک بار دیگر عرضه کرد. این بازی تنها برای کنسول های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شده و در بازار ژاپن در دسترس بود. با استقبال بیشتر از این بازی در بازار غربی، شرکت سازنده ترغیب شد تا نسخه نو آن را برای این بازار عرضه کند.

نسخه غربی گریمگریمویر برای کنسول پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد که می تواند برای کاربران این کنسول جالب باشد. در اصل گریمگریمویر حالت استارکرفت داشته و یک عنوان استراتژی همزمان و مجذوب کننده است. شما می توانید نسخه لیمیتد ادیشن (Limited Edition) این بازی را به قیمت 90 دلار پیش خرید کنید. در این نسخه علاوه بر خود بازی یک کتاب، دیسک موسیقی بازی، پوستر، 5 کارت هنری و 4 جاکلیدی وجود دارد.

بازی گریمگریمویر در دنیای فانتزی جریان داشته و دارای عناصر جادو و جادوگری است. شما داستان لیلت بلن (Lillet Blan) را دنبال نموده که میخواهد به یک جادوگر ماهر تبدیل گردد. با این حال متوجه می گردد که یک نیروی تاریک در دنیای بازی جریان داشته و باید با آن مقابله کند. همینطور اینکه در برج ستاره نقره ای (Silver Star Tower) که محل تحصیل او است، رازهای بسیاری وجود داشته که باید آن ها را نیز کشف کند.

نسخه ریمستر گریمگریمویر از لحاظ گرافیکی و گیم پلی پیشرفت بسیار زیادی داشته و یک بازی بهتر نسبت به نسخه اولیه است. شرکت سازنده نیز تمام کوشش خود را نموده که در عین پیشرفته کردن این بازی، اصالت آن را حفظ کند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2066

به "بازی استراتژی فانتزی GrimGrimoire بهار سال آینده روی کنسول ها عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی فانتزی GrimGrimoire بهار سال آینده روی کنسول ها عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید