با این خرید رمز ارز شیبااینو بالا می رود و امکان ورود به دنیای متاورس رقم می خورد

به گزارش مجله تار و سه تار، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مایکروسافت برای قدرت نمایی در صنعت بازی و متاورس از خرید تازه خود خبر داده و با این خبر توسعه دهندگان رمزارز شیبااینو سعی دارند، تا سقوط 71 درصدی سه ماه گذشته خود را جبران کنند.

با این خرید رمز ارز شیبااینو بالا می رود و امکان ورود به دنیای متاورس رقم می خورد

شرکت مایکروسافت با انتشار اطلاعیه ای گفت که قصد دارد شرکت اکتیویژن بلیزارد را که یک شرکت پیشرو در صنعت بازی و سرگرمی است، خریداری کند. مایکروسافت تاکید کرد که این خرید باعث تسریع رشد تجارت بازی های این شرکت در تلفن همراه، رایانه شخصی، کنسول بازی و کلود یا پردازش ابری خواهد شد و امکان ساخت بلوک های متاورس را فراهم می کند.

مایکروسافت، اکتیویژن بلیزارد را به قیمت 95 دلار به ازای هر سهم و رقم کلی 68.7 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. با نهایی شدن این خرید، مایکروسافت پس از تِنسِنت و سونی به سومین شرکت بزرگ فعال در زمینه صنعت بازی در جهان بدل خواهد شد.

در پی انتشار این خبر، قیمت هر شیبااینو در بازار رمزارزها 2.86 درصد افزایش یافت و به 0.000029 دلار رسید. این رشد پس از سقوط 71 درصدی قیمت شیبا اینو طی سه ماه گذشته رخ داد.

ارزش بازار شیبااینو در حال حاضر بیش از 15.8 میلیارد دلار است و از این نظر در رتبه سیزدهم واقع شده است.

مدتی است، توسعه دهندگان رمز ارز شیبااینو تصمیم گرفتند برای کسب درآمد پروتکل تازه ای به نام شیباریوم راه اندازی کنند و ساخت یک فضای متاورس بر روی زنجیره بلوکی داشته باشند.

استودیوی بازی ساز استرالیایی به نام پلی ساید و ویلیام دیوید ولک که پیشتر همکاری گسترده ای با شرکت اکتیویژن بلیزارد داشته، شرکای اصلی اجرای طرح ورود شیبااینو به جهانی بازی و متاورس خواهند بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1933

به "با این خرید رمز ارز شیبااینو بالا می رود و امکان ورود به دنیای متاورس رقم می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این خرید رمز ارز شیبااینو بالا می رود و امکان ورود به دنیای متاورس رقم می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید