بهترین روکش مبل برای زیباتر شدن خانه

به گزارش مجله تار و سه تار، همه شما دوست دارید که مبلمان منزل شما همیشه نو باشند و به شدت از این هراس دارید که لکه ای بر روی مبلمان شما بیفتد.

بهترین روکش مبل برای زیباتر شدن خانه

مبلمان یکی از اصلی ترین اجزا در چیدمان منزل به شمار می فرایند که بخش زیادی از جذابیت و زیبایی خانه شما به عهده آن ها است. بنابراین باید به بهترین شکل از مبلمان خود نگهداری کنید. بهترین و ساده ترین راه برای نگهداری از مبلمان چیست؟ در این مطلب از خبرنگاران به معرفی انواع روکش مبلمان در چیدمان منزل می پردازیم.

روکش مبل ایکیا

ممکن است مدل مبلمان شما ایکیا باشد و کمی کهنه به نظر برسند. نگران نباشید می توانید از روکش هایی که مخصوص مبلمان ایکیا است استفاده کنید. این روکش ها ظاهر مبلمان شما را عوض می کنند. در انتخاب روکش به این موضوع توجه کنید که جنس و رنگ این روکش ها متناسب با دکور منزل شما باشد.

روکش مبل پاپیونی

اگر در پی روکشی برای مبلمان خود هستید که به راحتی جمع و باز شود، پیشنهاد ما به شما روکش پاپیونی برای مبلمان است. این روکش ها به راحتی بر روی مبلمان قرار می گیرند و در پایان پاپیون زده می شوند. روکش پاپیونی با پارچه ساده و رنگی خنثی بسیار زیباست.

روکش مبل چاک دار

این مدل روکش برای کسانی مناسب است که از پارچه ساده و تک رنگ در دکور منزل خود هرگز خسته نمی شوند. این روکش در مقابلش یک چاک دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده و جمع کردن آن را نیز بسیار آسان کرده است. برای اینکه چیدمان زیباتری در خانه خود داشته باشید به مطلب آرامش در یک قدمی خانه شماست! سر بزنید.

روکش مبل گل دار

برخی افراد به استفاده از مبلمان طرح دار و شلوغ علاقه دارند. مبلمانی با طرح های شلوغ و گل دار می توانند به نقطه کانونی خانه شما تبدیل شوند. طرح آن را به گونه ای انتخاب کنید که با دکور خانه شما هماهنگی داشته باشد.

روکش مبل جیر

روکش هایی با پارچه جیر هم می توانند دکور خانه شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. کافی است یک روکش زیبا با پارچه ساده بدوزید تا ظاهر مبل خود را از این رو به آن رو کنید. بنابراین می توانید از این روکش ها در رنگ های مختلفی استفاده کنید.

روکش مبل دوخته

اگر بر این باور هستید که سایر روکش مبلمان ممکن است حالت شلی داشته باشد و ظاهر غیر جذابی را برای مبلمان ایجاد کند می توانید از روکش هایی استفاده کنید که دقیقا اندازه مبلمان شما دوخته شوند. این روکش ها با پارچه اصلی مبلمان فرقی ندارند. مزیت این حالت این است که ظاهر مبل شما به خوبی حفظ می شود.

روکش مبل شمعی

برخی افراد دوست دارند که ظاهر مبلمان آن ها براق و خوش رنگ باشد. پیشنهاد ما به این افراد استفاده از روکش مبل شمعی است. پارچه شمعی یکی از پارچه های زیبایی است که بخصوص برای مبلمان اسپرت روکش مناسبی است. با استفاده از این روکش ها علاوه بر اینکه ظاهر لوکسی به مبلمان می دهند آن را در برابر رطوبت و لکه هم مقاوم می کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این رنگ نشیمن شما را لوکس و زیبا می کند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2007

به "بهترین روکش مبل برای زیباتر شدن خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روکش مبل برای زیباتر شدن خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید