به روزرسانی های غیرمعمول آیفون و آی پد

به گزارش مجله تار و سه تار، ظاهرا این موضوع به دلیل راه اندازی و نصب آخرین نمونه های آی او اس 13 و آی او اس 13.5 و همچنین مدل قبلی یعنی آی او اس 13.4.1 در اپل است که البته هنوز توجیه کافی ندارد.

به روزرسانی های غیرمعمول آیفون و آی پد

دلیل این به روزرسانی ها در حال حاضر نامشخص است

آیفون و آی پد اپل، به روزرسانی های غیر منتظره ای را ارائه می دهند. از کاربران خواسته شده تا به روز رسانی نرم افزار هایی که به تازگی اجرا شده را دوباره اعمال کنند.

بسیاری از نرم افزار ها نظیر نتفلیکس، اسپاتیفای، توییتر، آمازون و نرم افزار های گوگل نیازمند به روزرسانی هستند. مدت زمان بعضی از آن ها تنها چند روز است، اما با توجه به مشاهدات بعضی ازآن ها به تاریخ 6 می باز می گردد.

دلیل این به روزرسانی ها در حال حاضر نامشخص است. اما احتمال می رود که علتش انقضای مدارک باشد به این معنی که اپل نیازمند به روزرسانی دوباره است.

اپل هنوز توضیحی در مورد به روزرسانی های غیر معمول ارائه نکرده است.

مک آرومورس گفت که این مسأله می تواند با موضوع قدیمی تری مرتبط باشد. بسیاری از کاربران هنگام تلاش برای استفاده از برنامه های محبوب، هشداری دریافت کردند که می گفت: این برنامه دیگر برای شما در دسترس نیست و برای استفاده از آن، باید به فروشگاه اپل (App Store) مراجعه کنید.

این برنامه ها باز نمی شدند، مگر اینکه حذف شده سپس دوباره نصب یا بارگیری شوند.

بارگیری برنامه ها، برخلاف نصب مجدد، محتویات و اطلاعات تلفن شما را حفظ می کند، شما می توانید با مراجعه به تنظیمات ذخیره سازی آیفون یا آی پد گزینه عمومی را از تنظیمات (General) انتخاب کنید، سپس نام برنامه را تایید کرده و بعد روی کلمه بارگیری برنامه (Offload App) کلیک کنید.

ظاهرا این موضوع به دلیل راه اندازی و نصب آخرین نمونه های آی او اس 13 و آی او اس 13.5 و همچنین مدل قبلی یعنی آی او اس 13.4.1 در اپل است که البته هنوز توجیه کافی ندارد.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 960

به "به روزرسانی های غیرمعمول آیفون و آی پد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی های غیرمعمول آیفون و آی پد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید