تصاویر ، خنده ناگهانی پیکه بعد از شنیدن نام تیم پرهوادار ایران ، با من دارید شوخی می کنید؟

به گزارش مجله تار و سه تار، حضور پاکو خمس در فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور، سوژه برنامه یوتیویی جرارد پیکه و ایبای یانوس شد.

تصاویر ، خنده ناگهانی پیکه بعد از شنیدن نام تیم پرهوادار ایران ، با من دارید شوخی می کنید؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا و چهره همواره پرخبر فوتبال اسپانیا که پس از بازنشستگی، حضور در برنامه های یوتیوبی به یکی از فعالیت های ثابتش تبدیل شده، در جدیدترین حضورش در این استریم ها، این بار در جریان یک ماجرای جالب با موضوع پاکو خمس و تراکتور قرار گرفته است.

ماجرا از این قرار است که پیکه در این برنامه که با حضور ایبای یانوس، مشهورترین یوتیوبر اسپانیایی و برگزارکننده کینگزلیگ، برگزار می گردد، ناگهان با سوال یکی از میهمانان در خصوص پاکو خمس، سرمربی فعلی تراکتور که در فوتبال اسپانیا به واسطه نتایج جالب توجه برابر رئال و بارسا مشهور است، روبرو می گردد.

این میهمان از پیکه در خصوص خمس سوال می نماید و از او می پرسد که: آیا می دانی خمس در ایران مربی چه تیمی است؟ پیکه در جواب او می گوید: نه. بگو، چه تیمی؟

در اینجا پاسخ میهمان برنامه و نام بردن از تراکتور، خنده پیکه را در پی دارد چرا که فکر می نماید میهمان برنامه با او شوخی می نماید(به علت نام خاص بودن تراکتور و معنای یکسان آن در زبان اسپانیایی). بعد از خنده های پیکه، میهمان برنامه به او می گوید: نه جدی می گویم. نام یک تیم قدیمی و بزرگ فوتبال در آنجاست.

در ادامه پیکه به میهمانش می گوید که چون نام تراکتور را آورده فکر نموده که با او شوخی می نماید و بعد از آن هم به حالت طنز، ادای پاکو خمس را در می آورد. در خاتمه هم ایبای یانوس، یوتیوبر معروف می گوید: آقایان، پاکو خمس واقعا مربی تیمی به نام تراکتور است!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 2173

به "تصاویر ، خنده ناگهانی پیکه بعد از شنیدن نام تیم پرهوادار ایران ، با من دارید شوخی می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خنده ناگهانی پیکه بعد از شنیدن نام تیم پرهوادار ایران ، با من دارید شوخی می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید