توسعه زیرساخت ها در اولویت برنامه های شبکه پستی

به گزارش مجله تار و سه تار، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل شرکت ملی پست با جمعی از کارکنان واحد های اجرایی ملاقات و مصاحبه و تاکید نمود: توسعه زیرساخت ها در اولویت برنامه های شبکه پستی است.

توسعه زیرساخت ها در اولویت برنامه های شبکه پستی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رمضانعلی سبحانی فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست با همراهی عبدالرضا جنتی عطایی؛ مدیرکل پست استان تهران، امیرحسین کریمی؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، محسن وطن پرست؛ مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی؛ مریم ساعتچی؛ مدیرکل توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نادرعباسی مدیر منطقه پستی جنوب شرق از ناحیه پستی 15 خرداد واقع در منطقه پستی جنوب شرق استان تهران بازدید و با کارکنان این ناحیه ملاقات و تبادل نظر کرد.

سبحانی فر در جمع موزعین ناحیه پستی 15 خرداد منطقه پستی جنوب شرق استان تهران با اشاره به اقدامات اجرا شده زیرساخت هاتی شبکه پستی، اذعان داشت: طی یک سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا و افزایش چشم گیر خرید های اینترنتی و بالا رفتن ترافیک مرسولات شبکه پستی کشور با چالش هایی در جابجایی مرسولات پستی روبرو شدیم از این رو توسعه زیر ساخت ها در اولویت برنامه های شبکه پستی نهاده شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در پاسخ به سوال موزعین پیرامون ارتقای شرایط معیشتی پرسنل توضیح داد: به صورت جدی و محکم پیگیر ارتقای شرایط معیشتی پرسنل هستم، همانگونه که طی یک سال گذشته به صورت ماهیانه برای تمامی کارکنان شبکه اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی مبلغ یکسانی واریز شده است امیدوارم که با افزایش عایدی شبکه مبالغ این پرداختی افزایش داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه احکام کارکنان بر اساس ضوابط و مقررات سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و تنظیم می گردد، اضافه کرد: تنها تفاوت پرداختی کارکنان شبکه پستی با سایر سازمان ها در بخش رفاهیات است که ارتباط مستقیم با در آمد شبکه دارد، چرا که شرکت پست از جمله بنگاه های مالی است که برمبنای عایدی و هزینه اداره می گردد بنابراین هرچه در آمد شبکه افزایش یابد مبلغ رفاهیات و در نتیجه پرداختی به پرسنل و معیشت آنان افزایش خواهد یافت.

وی با انتقاد از مدیران در مورد عدم اطلاع رسانی جامع اقدامات اجرا شده در زمینه کارکنان اضافه کرد: باید مدیران به صورت مستمر با کارکنان در تعامل بوده و با حضور در بین همکاران از مسائل و چالش های آنان آگاه و آن ها را منعکس نمایند تا در برطرف این چالش ها گام های موثری برداشته گردد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در مورد تبدیل شرایط کارکنان قرارداد انجام کار مشخص گفت: بر اساس الزامات قانونی برای اخذ مجوز تبدیل شرایط باید فراخوان عمومی به وسیله روزنامه های کثیرالانتشار اعلام تا تمامی واجدین شرایط در آزمون شرکت نمایند که اجرای این فرایند به زیان کارکنان قراردادی شاغل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پس از 20 سال تغییرات ساختارسازمانی پست در اسفند 99 تصویب شده است، بیان نمود: پس از تصویب ساختار سازمانی پست بیش از 600 نفر از پرسنل رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل شرایط شدند و برای 700 نفر از کارکنان قراردادی کد شناسه استخدامی صادر و تعداد 1200 نفر از کارکنانی که دارای شرایط ایثارگری هستند تبدیل شرایط شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1986

به "توسعه زیرساخت ها در اولویت برنامه های شبکه پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیرساخت ها در اولویت برنامه های شبکه پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید