تولیدنمایندگان انیمیشن نیمه دوم بهمن ماه با یکدیگر رقابت می نمایند

به گزارش مجله تار و سه تار، نخستین رویداد رقابتی فراوری انیمیشن نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار می گردد تا زمینه شکل گیری منسجم تیم های فراوری کننده این حوزه باشد.

تولیدنمایندگان انیمیشن نیمه دوم بهمن ماه با یکدیگر رقابت می نمایند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد رقابتی فراوری انیمیشن نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار می گردد تا زمینه شکل گیری منسجم تیم های فراوری نماینده این حوزه باشد.

هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و گردهمایی فراورینمایندگان این حوزه است. البته برگزاری آن زمینه برای سرمایه گذاری فراوری انیمیشن را فراهم می نماید. این هم افزایی می تواند شکل گیری منسجم تیم ها در این حوزه را شتاب دهد. برگزاری این رویداد، رقابتی نوین در حوزه فراوری محتوا در قالب انیمیشن است. موضوع نخستین دوره این رقابت رونق فراوری و دفاع مقدس است. همچنین تکنیک فراوری انیمیشن در این رویداد آزاد است.

تیم های علاقمند برای شرکت در این رویداد می توانند به سایت WWW.animationevent.ir مراجعه نمایند. ثبت نام در رویداد تا 15 دی ماه امسال ادامه دارد. البته برای ثبت نام در آن سرپرست تیم باید عضو یکی از مجموعه های انجمن صنفی فیلمسازان و انیمیشن ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، انجمن بین المللی سازندگان فیلم های انیمیشن، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، دانشجویان رشته های هنر و انیمیشن و هنرجویان هنرستان های هنر و انیمیشن باشد.

این رویداد نیمه دوم بهمن ماه امسال شروع می گردد و به مدت سه روز ادامه دارد. در مدت برگزاری رویداد تیم ها می توانند از هدایت منتور های محتوایی، فنی و هنری استفاده نمایند.

آثار فراورینمایندگان در این رویداد از شبکه های سیما و رسانه های حامیان در فضای مجازی منتشر خواهد شد. همچنین پس از شرکت در رویداد و اتمام پروژه گواهی حضور در نخستین رویداد رقابتی فراوری انیمیشن منهاج با حمایت، معاونت فضای مجازی صداوسیما، انجمن صنفی فیلم سازان و انیمیشن ایران، باشگاه کسب و کار دانش بنیان و شتابدهنده رضوان به شرکت نمایندگان اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 609

به "تولیدنمایندگان انیمیشن نیمه دوم بهمن ماه با یکدیگر رقابت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولیدنمایندگان انیمیشن نیمه دوم بهمن ماه با یکدیگر رقابت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید