تور تایلند ارزان: جاذبه های کمتر شناخته شده در بانکوک

به گزارش مجله تار و سه تار، جاذبه هایی از بانکوک که احتمالا آن ها را نمی شناسید

طبیعت بکر، سواحل رویایی، غذاهای مقرون به صرفه خوشمزه و مراکز خرید تایلند باعث شده که از همه جای دنیا سالانه گردشگران زیادی داشته باشد. شهر بانکوک هم به عنوان مرکز این کشور از مقاصد گردشگری پرطرفدار دنیاست. معمولا گردشگران در مدت محدود سفر خود ففط از جاذبه های خیلی معروف این شهر بازدید و سپس به شهرهای ساحلی تایلند می فرایند اما بانکوک به غیر از جاذبه های معروفش چیزهای دیگری هم دارد خبرنگاران را همراهی کنید تا نگاهی به دیگر جاذبه های بانکوک بیندازیم .

تور تایلند ارزان: جاذبه های کمتر شناخته شده در بانکوک

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

کانال های آب

اگر سوار قایق شوید و بر روی کانال های آبی شهر را بگردید تجربه ای منحصربفرد پیدا می کنید. هنوز هم در تایلند بسیاری از مردم از راه کانال های آبی و رودخانه ها رفت و آمد می نمایند. بر روی این قایق ها می توانید قسمت های قدیمی شهر و مردم محلی تایلند را بیشتر بشناسید و از نزدیک آن ها ببینید. گاهی بر روی قایق به محله هایی بسیار قدیمی می روید که ساخت آن ها به چندین سال قبل بر می گردد اینجاست که این گردش برای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ می تواند بسیار مجذوب کننده باشد.

بازدید از بازار رد فای

بانکوک به داشتن مراکز خرید لوکس و بازارهای محلی و شناور، معروف است و شاید انگیزه تعدادی از گردشگرانش برای سفر، همین مراکز خرید متنوع باشد. اگر می خواهید در این شهر خریدی متفاوت داشته باشید و اجناس قدیمی تایلند را ببینید به بازار رد فای (Rod Fai) بروید. جالب است بدانید که این بازار متفاوت، در انبارهای قطار و شب ها برپا می گردد و در آن پر از مردم محلی و گردشگرانی است که علاقمند به خرید وسایل قدیمی هستند. در اینجا می توانید لباس های قدیمی و سنتی مردم تایلند و وسایل آنتیک را پیدا کنید. همانند دیگر قسمت های شهر در این محل هم غذاخوری ها و غذاهای خیابانی زیادی هست که با غذاهای خوشمزه و مقرون به صرفه خود در گوشه و کنار بازار حضور دارند.

موزه ملی بانکوک

گاهی فقط به تایلند می رویم تا خود را غرق در طبیعت منحصربفرد این کشور کنیم و گاهی هم دوست داریم درباره تاریخ و فرهنگ کشوری که به آن سفر می کنیم بیشتر بدانیم برای این کار برترین راه، رفتن به موزه های هر شهر است. موزه ملی بانکوک با مجموعه آثار تاریخی قدیمی و متنوع خود بزرگ ترین موزه تاریخی منطقه جنوب شرقی آسیا به شمار میرود. قبل از اینکه وارد خود موزه شوید معماری مجذوب کننده و گیرای ساختمان آن که برای قرن هجدهم است چشم هایتان را خیره می نماید. در کنار همه مجموعه ها، توضیحاتی به زبان انگلیسی وجود دارد تا گردشگران بین المللی از آن ها استفاده نمایند.

ورزش رزمی موای تای

موای تای (Muay Thai) از ورزش های رزمی سنتی مخصوص کشور تایلند است که در آن چند ورزش رزمی مختلف با هم ترکیب شده است. هر هفته ورزشکاران این رشته با هم مسابقاتی را برگزار می نمایند که تماشای آن ها برای علاقمندان به بازی های رزمی می تواند خیلی شاد و مهیج باشد. همه می توانند به تماشای این بازی ها بروند پس اگر دوست داشتید، چند ساعتی وقت بگذارید و خود را غرق در شور و هیجان کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1950

به "تور تایلند ارزان: جاذبه های کمتر شناخته شده در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: جاذبه های کمتر شناخته شده در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید