(جدول) قیمت رهن آپارتمان در مناطق مختلف تهران

به گزارش مجله تار و سه تار، این روز ها اخبار و تحلیل های گوناگونی درباره اثر متقابل بورس و بازار های دیگر منتشر شده است. واسطه های ملکی معتقدند این تاثیر در بازار اجاره به شکل افزایش فایل های رهن کامل منعکس شده است. در شرایطی که بعضی از سرمایه گذاران ملکی قصد فروش آپارتمان خود را ندارند، طبعا تا دوره رونق بعدی بازار ملک از عایدی عرضه در بازار اجاره بهره مند می شوند.

(جدول) قیمت رهن آپارتمان در مناطق مختلف تهران

جهت دریافت خدمات طراحی الاچیق در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش دنیای اقتصاد، هر چند ممکن است کاهش نرخ سود بانکی بعضی از موجران را به دریافت اجاره بهای ماهانه بیشتر در برابر ودیعه کمتر تشویق کند، اما در عین حال یک گروه دیگر از موجران که به سرمایه گذاری در بازار سرمایه ترغیب شده اند، مبلغ رهن کامل را به دریافت اجاره بها ترجیح می دهند.

آنالیز فایل های موجود در بازار اجاره حاکی از این است که عمده موجران مشتاق عرضه ملک برای رهن کامل، صاحبان واحد های عظیم متراژ با مساحت 90 مترمربع به بالا هستند. البته در بازار آپارتمان های نقلی نیز فایل رهن کامل قابل جست وجوست، اما در عمده موارد عبارت قابل تبدیل قید شده است؛ چراکه طبعا میزان رهن و اجاره این املاک بستگی زیادی به استطاعت پرداخت متقاضیان اجاره آن ها دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 858

به "(جدول) قیمت رهن آپارتمان در مناطق مختلف تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(جدول) قیمت رهن آپارتمان در مناطق مختلف تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید