خبرنگاران ایرادات شورای نگهبان درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده بررسی شد

به گزارش مجله تار و سه تار، تهران - خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به قانون اخذ اقتصادیات بر ارزش افزوده در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

خبرنگاران ایرادات شورای نگهبان درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده بررسی شد

مهدی طغیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به قانون اقتصادیات بر ارزش اضافه کرده با حضور سیامک ره پیک عضو حقوقدان شورا بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برخی بندهای این مصوبه پیش از این با حضور عضو حقوقدان شورای نگهبان اصلاح شده بود، اضافه کرد: اخذ اقتصادیات بر ارزش اضافه کرده در مناطق آزاد و جداول تخصیص منابع در این قانون مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود و آنها اعلام کرده بودند که این قانون نباید به تخصیص منابع بپردازد بلکه این موضوع باید در بحث بودجه تعیین شود.

طغیانی شرح داد: شورای نگهبان نسبت به موضوع اخذ اقتصادیات بر ارزش اضافه کرده از افراد محروم جامعه هم ایراد شرعی گرفته و گفت، این نوع اقتصادیات از محرومان نباید گرفته شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی شرح داد: درباره سه موضوع مناطق آزاد، اخذ اقتصادیات بر ارزش اضافه کرده از محرومان و تخصیص ها، ایرادات با توافق شورای نگهبان بررسی شد و گزارش آن به صحن علنی ارائه می شود تا پس از تصویب به شورای نگهبان ارسال شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1133

به "خبرنگاران ایرادات شورای نگهبان درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایرادات شورای نگهبان درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید