خبرنگاران برای فعال سازی بسته اینترنتی رایگان نیازی به مراجعه حضوری نیست

به گزارش مجله تار و سه تار، کاشان- خبرنگاران- مدیر مخابرات کاشان گفت: شهروندان برای فعال کردن بسته 100 گیگابایتی اینترنت رایگان که به طور اتوماتیک فعال می گردد، هیچ نیازی برای مراجعه به مخابرات ندارند.

خبرنگاران برای فعال سازی بسته اینترنتی رایگان نیازی به مراجعه حضوری نیست

قاسمعلی سلوکی روز سه شنبه با اشاره به بعضی مراجعات مردمی تشریح کرد: بسته پویش در خانه بمانیم برای مشترکان فعال اینترنت 2020 مخابرات که طرح کنونی آنها دارای اعتبار زمانی باشد و قراردادشان با مخابرات تا به امروز تمام نشده، به صورت اتوماتیک فعال می گردد و تا تاریخ 29 اسفند سال جاری قابل استفاده است.

وی بیان نمود: ممکن است بسته اینترنتی بعضی مشترکان به سرانجام رسیده باشد که این دسته از مشترکان باید بسته جدیدی خریداری نمایند تا بتوانند از بسته رایگان هم بهره مند شوند.

مدیر مخابرات کاشان افزود: پس از خرید بسته و فعال شدن اینترنت، اولویت نخست فعال شدن بسته رایگان 100 گیگابایت است.

وی توضیح داد: بسته خریداری شده نیز پس از آنکه بسته رایگان به سرانجام رسید، فعال و وارد مدار می گردد.

سلوکی با اشاره به ارسال شدن پیامک برای مشترکان پس از فعال شدن این بسته یادآور شد: مشترکان می توانند برای مشاهده ترافیک اینترنت فعال خود به پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات مراجعه نمایند.

بنابر اعلام رییس سازمان تنظیم مقررات، از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا از مردم خواسته شد در خانه بمانند، تقاضای زیادی از سوی کاربران اینترنت به وزارت ارتباطات رسید تا برای انجام امور دورکاری، سرگرمی و کنترل شرایط در این شرایط ظرفیت رایگانی به آنها اختصاص پیدا کند.

با توجه به اینکه تمرکز روی خانه ماندن افراد است، این موضوع را با اپراتورهای تلفن ثابت در میان گذاشته شد و آنها نیز موافقت کردند که ظرفیت 100 گیگابایت اینترنت رایگان تا سرانجام سال را به مردم اختصاص بدهند تا در این ایام از آن استفاده نمایند.

ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان 365 هزار نفری کاشان 45.5 درصد، تعداد تلفن های ثابت مشغول به کار حدود 175 هزار شماره و ضریب بهره برداری از این خطوط نزدیک به 76 درصد است و در بخش اینترنت پرسرعت نیز حدود 36 هزار پورت مشغول به کار وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 775

به "خبرنگاران برای فعال سازی بسته اینترنتی رایگان نیازی به مراجعه حضوری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برای فعال سازی بسته اینترنتی رایگان نیازی به مراجعه حضوری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید