خبرنگاران زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می شود

به گزارش مجله تار و سه تار، سنندج- خبرنگاران- شهردار سقز گفت: طرح زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز در حال انجام است و این طرح با هزینه 20 میلیارد ریالی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می شود

رشید میرحسامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تداوم عملیات اجرایی ساخت زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز که عملیات ساخت آن متوقف و تعطیل شده بود که با پیگیری های لازم در این مدت عملیات ساخت آن مجددا شروع شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات ساخت این طرح گردشگری و زیبا فعال است، اضافه کرد: ساخت زیپ لاین به اتمام رسیده و عملیات اجرایی پل معلق نیز در آینده ای نزدیک انجام و بعد از تست آن شروع بکار خواهد کرد و این اقدام در راستای ایجاد فضای مفرح و افزایش شور و نشاط اجتماعی انجام می شود.

شهردار سقز به عملیات ساخت زیپ لاین اشاره کرد و گفت: طول جهت زیپ لاین بر روی رودخانه سقز 220 متر بوده که سکوی مبدا در پارک کوثر و سکوی مقصد در جنب مجسمه کچه شوانه واقع در بلوار شهید بهشتی است.

میرحسامی با بیان اینکه تا به امروز برای این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، اضافه کرد: پل معلق هم که بر روی رودخانه سقز انجام می شود، دارای 155 متر طول و عرض 120 سانتیمتر است که نمای زیبایی را به رودخانه این شهر می بخشد.

یکی از مهیج ترین تفریحاتی که به تازگی در سراسر جهان توجه ها را به خود جلب کرده، زیپ لاین است، این ورزش انتخاب مناسبی برای تخلیه کردن انرژی های نهفته در زندگی ماشینی امروزی است.

در شهر سقز هم تجهیزات لازم برای پرداختن به این ورزش شورانگیز و ساخت پل معلق مهیا شده تا علاقه مندان بتوانند انتخابی مناسب برای تفریح در سقز داشته باشند و از آن لذت ببرند.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1561

به "خبرنگاران زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید