خبرنگاران 856 فیلم در طرح پیک امید مجازی در یزد فراوری شد

به گزارش مجله تار و سه تار، یزد- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان یزد گفت: 856 فیلم در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای اجرای طرح پیک امید مجازی در ایام نوروز در استان فراوری شد.

خبرنگاران 856 فیلم در طرح پیک امید مجازی در یزد فراوری شد

سیدحسین پیغمبری عصر دوشنبه در این خصوص گفت: در قالب پیک امید مجازی، 357 فیلم فرهنگی شامل کاردستی، بازی، قصه گویی مربیان و اعضا، اریگامی، فعالیت علمی و همچنین 324 فیلم شامل آموزش تکنیک های نقاشی، عکاسی، انیمیشن، فیلم کوتاه، پیغام رسانی عروسکی، سرود و موسیقی، نمایش، تصویرگری و پوستر رسالت خود مبنی بر پربار کردن اوقات فراغت بچه ها فراوری شد.

وی ادامه داد: همچنین 184 فیلم در زمینه آثار ادبی شامل شعر، شعرخوانی، داستان، معرفی و روخوانی کتاب، تحقیق و پژوهش، متن ادبی، گلستان خوانی و جدول و هم چنین 2 فراخوان قصه گویی در بخش های بزرگسال و 90 ثانیه ای نیز تهیه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان یزد، پیغمبری ادامه داد: در بخش ادبی کارگاه مجازی شاهنامه خوانی با 90 کاربر تشکیل و هم چنین 3 جلسه مشاعره، 4 جلسه آشنایی با متون کهن (خوانش حکایات سعدی)، 3 فایل صوتی آموزش معانی و همچنین خوانش شاهنامه در قالب کارگاه های ادبی کانون یزد برگزار گردید.

وی گفت: در یک ماه اخیر و در طول ایام در خانه ماندن، فعالیت های فرهنگی کانون در استان تداوم داشت که بارگذاری 100 عنوان فیلم آموزشی درصفحه مجازی کانون استان از مهمترین این فعالیت ها بود.

آثار مربیان و فراوریات کانون در قالب طرح پیک امید مجازی در صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir قابل دسترسی است .

منبع: ایرنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران 856 فیلم در طرح پیک امید مجازی در یزد فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 856 فیلم در طرح پیک امید مجازی در یزد فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید