خبر خوش کرونایی به گیلانی ها ، بحران کرونا هیچ خط و مرزی ندارد

به گزارش مجله تار و سه تار، نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت با اشاره به شیب نزولی کرونا در استان گیلان تأکید کرد: با این حال همچنان باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

خبر خوش کرونایی به گیلانی ها ، بحران کرونا هیچ خط و مرزی ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، محمدحسین قربانی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری شهرستان رودسر گفت: شیب نزولی منحنی کرونا در استان گیلان نوید خوبی است اما نباید بی تفاوت باشیم. چون این بحران هیچ خط و مرزی ندارد.

او با اشاره به اینکه در مدیریت کرونا از هیچ کشوری الگو برداری ننموده ایم، اضافه کرد: ایران با استفاده از طرح ملی غربالگری توانست کرونا را مدیریت کند به گونه ای که این طرح الگویی مناسب برای دیگر کشورها معرفی شده است.

قربانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از همه امکانات خود همانند نیروهای متخصص و دانشمندان داخلی، ظرفیت غربالگری و طرح تحول سلامت برای درمان کرونا استفاده نموده ایم.

او با اشاره به همکاری و مشارکت و همدلی مردم با مسئولان در مبارزه با کرونا، ادامه داد: آنچه که امروز برای حاکمیت اهمیت دارد، سلامت مردم است که امیدواریم به صورت هوشمندانه دنبال گردد.

او با بیان اینکه یک میلیارد دلار از صندوق توسعه به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داده شده است، اضافه کرد: در تلاشیم که سهمی برای استان گیلان از این مبلغ جذب کنیم تا در حوزه توسعه و تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان استان هزینه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 860

به "خبر خوش کرونایی به گیلانی ها ، بحران کرونا هیچ خط و مرزی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش کرونایی به گیلانی ها ، بحران کرونا هیچ خط و مرزی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید