خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد

به گزارش مجله تار و سه تار، سرهنگ محمد باقر پور از واژگونی کاموین با بار در بزرگراه آزادگان به علت خواب آلودگی راننده آن اطلاع داد.

خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ محمد باقرپور ضمن اعلام این خبرگفت: در ساعت 05:30 صبح امروز در راستا لاین سرعت راستا آزادگان به شرق ابتدای شهید رستگار یک دستگاه کامیون حمل بار گِل که در این راستا در حال حرکت بوده به علت خستگی و خواب آلودگی از راستا خاارج شده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه واژگون می گردد.

سرهنگ باقرپور ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله کارشناس و تیم گشتی منطقه 26 پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به آنالیز علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: همچنین با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور و کوشش های بی وقفه و زیاد راننده جرثقیل در موقعیت این حادثه، کامیون به حالت عادی و به کنارراه منتقل گشت و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

وی اضافه نمود: با توجه به پخش شدن بار این کامیون که گِل بوده و به خاطر لغزنده شدن سطح راه تیم های راهور منطقه 26 در این محدوده مستقر شده و به راهنمایی دیگر خودرو ها با علامت دادن توسط راکت و دست مانع از بروز حادثه ای دیگر شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده کامیون بود، به مداوای سرپایی راننده کامیون پرداختند.

سرهنگ باقرپرو در مورد علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون، خستگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد.

وی از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت نمایند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث گردد توجه آن ها از رانندگی منحرف گردد خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1569

به "خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگونی کامیون را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید