خیز دوباره کرونا در خوزستان

به گزارش مجله تار و سه تار، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش دو برابری بیماران شناسایی شده و سه برابری بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان خوزستان نسبت به روز گذشته خبر داد.

خیز دوباره کرونا در خوزستان

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین شرایط شیوع کرونا و پیک بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته میزان مراجعات مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان نسبت به روز گذشته حدود 20 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت بر اساس تست کرونا 161 بیمار شناسایی شده اند که تقریبا تعداد بیمار شناسایی شده دو برابر روز گذشته بوده اند. در این مدت 17 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری نو نسبت به روز قبل سه برابر شده است.

علوی گفت: شاید بخشی از این افزایش موارد مربوط به مسافران نوروزی باشد که در خوزستان حضور دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته خوزستان روز بدون فوتی را گذراند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با بیان اینکه تا به امروز 7 میلیون و 150 هزار دوز واکسن در خوزستان تزریق شده است، افزود: بدین ترتیب پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای 12 سال 85.2 درصد و نوبت دوم 73.3 درصد و نوبت سوم در افراد بالای 18 سال 32.3 درصد است. پوشش نوبت اول واکسیناسیون دانش آموزان خوزستانی 96 درصد و نوبت دوم 77 درصد است که برای آموزش حضوری، مطلوب و قابل اعتماد است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 1975

به "خیز دوباره کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز دوباره کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید