ددپول در ازبکستان و چین توقیف شد

به گزارش مجله تار و سه تار، فیلم ابرقهرمانی جدید کمپانی مارول در بعضی کشورهای جهان توقیف یا با سانسور روبرو شده است.

ددپول در ازبکستان و چین توقیف شد

با مبلغ تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، اکران ددپول به خاطر محتویات نا مناسب اخلاقی، برخورداری از صحه های خشن و البته به کار بردن واژه های نا مناسب در بعضی از کشورهای جهان با مشکل و محدودیت روبرو شده است.

کشور های چین و ازبکستان اعلام نموده اند، فیلم جدید ابرقهرمانی کمپانی مارول را اصلا اکران نخواهند کرد. در هندوستان هم قرار است این فیلم با تدوین مجدد و سانسور بعضی صحنه ها اکران شود.

در ددپول که با تبلیغات زیادی هم ساخته شده، ریان رینولدز، مورنا باکارین، برایانا هیلدربرند و... ایفای نقش می نمایند. ساخته تیم میلر در نخستین روز اکران 12.7 میلیون دلار فروش کرد تا رکورد جدیدی را هم در نخستین شب اکران برای یک فیلم R به ثبت رساند. رکورد پر فروش ترین فیلم R در شب اول، به قسمت دوم خماری بر می شود که پیروز شده بود فروشی معادل 10.4 میلیون دلار داشته باشد.

پیش بینی می شود تا انتها آخر هفته، ساخته جدید کمپانی فاکس قرن بیستم چیزی حدود 65 میلیون دلار فروش نموده باشد. پیش از این گفته می شد ممکن است یک نسخه PG-13 هم از این فیلم منتشر شود اما ریان رینولدز بازیگر نقش اصلی و یکی از سرمایه گذاران این فیلم، آن را نشدنی دانسته و نپذیرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 624

به "ددپول در ازبکستان و چین توقیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ددپول در ازبکستان و چین توقیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید