راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی

به گزارش مجله تار و سه تار، آنتونی استوکس انگار به دلایل مسائل پیچیده خانوادگی از تراکتورسازی جدا شده و شاید تصمیمی برای ساختن دوباره خانواده اش گرفته باشد.

راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی

راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی

آنتونی استوکس انگار برای جدایی از تراکتورسازی دلایل شخصی و خانوادگی داشته. روزنامه اسکاتیش سان گزارش داد آنتونی استوکس بازیکن سابق تراکتورسازی که به نامزد خود خیانت نموده بوده حالا از نموده خود پشیمان است و قصد دارد رابطه خود با نامزدش را از سر بگیرد. روزنامه اسکاتلندی اسکاتیش سان گزارش داد آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق تراکتورسازی که سابقه بازی در سلتیک اسکاتلند را هم دارد بعد از مدتها همراهی با نامزدش به او خیانت نموده بوده ولی حالا از نموده خود پشیمان بوده و با قطع رابطه ی دوم خود قصد دارد به نامزد سابقش که از او صاحب فرزند است برگردد.

به گزارش اسکاتیش سان، استوکس و نامزدش که در سال گذشته صاحب فرزنده شده بودند و هم اکنون هم در انتظار تولد فرزند دوم شان هستند به دلیل اینکه آنتونی استوکس چندی پیش با دختر دیگری رابطه برقرار نموده بوده از هم جدا شده بودند. اسکاتیش سان می گوید استوکس حالا رابطه دومش را قطع نموده و قصد دارد در آستانه تولد دومین فرزندش با نامزد خود آشتی کند. -

منبعی که نخواسته نامش فاش گردد به روزنامه اسکاتیش سان گفته: استوکس و نامزدش در شروع رابطه عاشقانه پرشوری داشتند ولی زمانی که استوکس بریتانیا را ترک کرد و برای بازی در تیم یونانی آپولون اسمیرنی و سپس تراکتورسازی راهی یونان و ایران شد، رابطه این دو عملاً قطع شده بود. ولی این روزها نوا پسر آنتونی استوکس به اولویت اول او تبدیل شده و استوکس قصد دارد رابطه خود با نامزدش را دوباره از سر بگیرد.

جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی ، بندهای توافق شفاف نیست

بعضی از نزدیکان این بازیکن در زمان جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی مساله ارتباطات پیچیده خانوادگی و روابط او را از عوامل جدایی او و پشت کردن به قراردادش با تراکتورسازی می دانستند که این خبر منتشرشده در روزنامه اسکاتلندی اسکاتیش سان این شایعات را تایید می نماید. تراکتورسازی از این بازیکن دردسرساز به فیفا شکایت نموده و قصد دارد خسارت ترک قرارداد را از این بازیکن دریافت کند. بازیکنی که اگر چه از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت با رفتارها و بدقولی های خود مالک، کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی را به ستوه آورده بود. از آنتونی بعد از جدایی از تراکتورسازی هیچ خبر خاصی درباره فعالیت های فوتبالی در دست نیست و تنها یک توئیت درباره حضور او در تمرینات تیم فالکرک به عنوان بازیکن تستی وجود دارد که آن هم تایید نشده است.

رونمایی از استوکس در تمرینات فالکریک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 65

به "راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی راز جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید