رای جدید دادگاه اسلام آباد: شخص عمران خان باید حفظ جان نواز شریف را ضمانت کند

به گزارش مجله تار و سه تار، دادگاه اسلام آباد با صدور حکمی در خصوص نواز شریف بیان کرد: تنها در صورتی آزادی او لغو می گردد که شخص عمران خان و رئیس سازمان بازرسی پاکستان مسئولیت خطرات جانی علیه او را به عهده بگیرند.

رای جدید دادگاه اسلام آباد: شخص عمران خان باید حفظ جان نواز شریف را ضمانت کند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، با گذشت حدود 15 ماه از شروع دوران محکمومیت نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان که به جرم فساد اقتصادی به 7 سال زندان محکوم شده است پرونده وی بازهم به تیتر نخست رسانه ها تبدیل شد.

در حالیکه روز گذشته دادگاه عالی لاهور آزادی وی به قید ضمانت را به دلیل وخامت وضعیت جسمانی او قبول نموده بود امروز دادگاه اسلام آباد اظهار داشت: اگر عمران خان و جاوید اقبال رئریس سازمان بازرسی پاکستان مخالف آزادی نواز شریف هستند باید نسبت به حفظ جان وی تضمین بدهند.

در دادخواستی که توسط حزب نواز به دادگاه اسلام آباد تحویل داده شده تصریح شده است: طی روزهای اخیر نواز شریف با یک حمله خفیف قلبی روبرو شده و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند او جان خود را از دست خواهد داد.

دادگاه اسلام آباد با قبول ادعاهای حزب نواز تاکید نمود: از نظر دستگاه قضایی وضعیت جسمانی نواز شریف مطلوب نیست و او باید برای درمان به قید ضمانت آزاد گردد.

دستگاه قضایی پاکستان از نمایندگان مجلس پنجاب نیز خواست که اگر مخالف آزادی نواز شریف هستند امضا جمع نمایند ولی اگر نواز شریف به دلیل عدم درمان جان خود از دست بدهد تمام امضا دهندگان مقصر خواهند بود.

لازم به ذکر است نخست وزیر سابق پاکستان که 69 سال سن دارد با کمبود شدید پلاکت های خونی روبرو است و پزشکان حال او را نامساعد توصیف می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tar-3tar.ir شناسه مطلب: 461

به "رای جدید دادگاه اسلام آباد: شخص عمران خان باید حفظ جان نواز شریف را ضمانت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای جدید دادگاه اسلام آباد: شخص عمران خان باید حفظ جان نواز شریف را ضمانت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید